Мені дуже шкода, що саме ця пошта є головною в нашій країні. Кожен раз замовляючи посилку з Аліекспрес - молюсь, щоб посилка не прийшла укрпоштою. Постійно посилки губляться, інколи без твого відома просто міняють код відстеження, найти свою посилку з першого разу це взагалі щастя, а про компетентність працівників я взагалі мовчу, щей скільки раз замовляв ні разу мене не проінформували, що посилка у відділені, як я маю знати що моя посилка у вас, я схожий на екстрасенса?. Чому містекспрес та нова пошта завжи інформують що твоя посилка прийшла, та її з легкістю можна забрати з відділення, а не по 30 разів дзвонити в службу підтримки? Мені здається, що вони змагаються з поштою росії, хто гірше досталяє та обслуговує.
На отделение укр почты 36000 пришла международная посылка, зарание об этом предупредив сотрудников , я попросила дать перенаправить ее на отделение номер 36023. Моя прозьба была проинрорированна. Моя посылка теперь волшебным образом находиться в Киеве. не рекомендую !!!!!!!
Отделение Укрпочты 36000 получило международную доставку, не осведомило от этом получателя , а перенаправило посылку в Киев. Сотруднии данного отделение на мои вопросы отвечают грубо, так как их отделение уже не занимаеться международными посылками и это очень трудно позвонить получателю и уточнить куда возможно перенапревить посылку за дополнительную плату. Работаю там одни хамы !!!! Так , что если хочешь получить то за что ты заплатил зарание , нужно зарание задуматься о расположении духа сотрудников .
Хочу звернутися щодо ситуації у відділенні № 2 ( вул. Кисілевської). В черзі простояла годину з 12.45 до 13.45. І ще десь 10 людей, в тому числі старші люди, жінка з немовлям, теж чекали. Працює тільки один оператор Крицька Лілія ( якщо правильно побачила на бейджику). В іншому віконечку ніхто не приймає - перерва. Решту працівників - ЗАЙНЯТІ !!! Чути голоси, обговорюють все, що тільки можна. Але найгірше ось що - кожна із тих працівниць ( жіночок віку 50 + ) за цей час кілька разів крикнула на оператора Лілю ( вдруге була в цьому відділенні, і вдруге повторюється та ж ситуація). Попередній раз кричали, що не має права відправляти посилку не в пакеті Укрпошти ( речі були в пакеті без жодного напису, щільно обмотані скотчем). Цього ж разу кричали, коли вона перепитала, чи можна відправляти в ящику, на якому є назва фірми. Кричали, що ставить дурні питання, звичайно, що можна. Суперечать самі собі. Також кричали, що не так поставила скотч, не так взяла ножиці. Наскільки розумію, "дідівщина процвітає". Кожна з тих жіночок вважає, що має право крикнути на молоду дівчину. Причому працювала тільки ця одна дівчина у відділенні!!! Швидко , якісно та ввічливо обслуговувала клієнтів. Укрпошта, з таким ставленням та дівчина швидко звільниться , а жіночки залишаться, будуть "діставати " нову жертву. Невже такі стандарти роботи? Невже це нормально - постійний крик працівників? Не так поставила, не так взяла... Наведіть порядок з працівниками. І бажано, щоб, коли черга 10 людей, хоча б 2 оператори працювали, а не один.
Абсолютний БАРДАК на цьому відділенні!! неодноразово зверталась на гарячу лінію,бо працівники самовільно зробили собі годину ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ,хоча її не має бути взагалі,має бути технічна перезмінка. Хамство неймовірне,шукати те ,що з першого разу не змогли відмовляються,хоча є смс і сповіщення що відправлення вже у відділенні...Або змінюйте персонал,або взагалі краще закривайте відділення,адже обслуговуватися у ньому нормально НЕМОЖЛИВО!
Абсолютний БАРДАК на цьому відділенні!! неодноразово зверталась на гарячу лінію,бо працівники самовільно зробили собі годину ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ,хоча її не має бути взагалі,має бути технічна перезмінка. Хамство неймовірне,шукати те ,що з першого разу не змогли відмовляються,хоча є смс і сповіщення що відправлення вже у відділенні...Або змінюйте персонал,або взагалі краще закривайте відділення,адже обслуговуватися у ньому нормально НЕМОЖЛИВО!
Більш радянського і старого приміщення ще не бачила. Обслуговування абсолютно ніяке. По відслідковуванню видно, що посилка давно прийшла але ні смс, ні дзвінка від укрпошти не було. Зателефонувала сама і сказали подзвонити після 4,бо бачте поштарки немає, але ні номер бандеролі, ні мого прізвища не спитали, щоб бодай перевірити чи є вона на складі.
Зателефонував, щоб замовити кур'єрську доставку. Трубку підняли з восьмого разу. Сказали зачекати на зв'язку, а через 15хв просто поставили трубку,так і не давши мені відповідь.
Отзывы [10]
01.02.2021 19:14
Систематично не працює термінал, таке враження, ніби відділення працює тільки з готівкою!
26.06.2020 16:35
Мені дуже шкода, що саме ця пошта є головною в нашій країні. Кожен раз замовляючи посилку з Аліекспрес - молюсь, щоб посилка не прийшла укрпоштою. Постійно посилки губляться, інколи без твого відома просто міняють код відстеження, найти свою посилку з першого разу це взагалі щастя, а про компетентність працівників я взагалі мовчу, щей скільки раз замовляв ні разу мене не проінформували, що посилка у відділені, як я маю знати що моя посилка у вас, я схожий на екстрасенса?. Чому містекспрес та нова пошта завжи інформують що твоя посилка прийшла, та її з легкістю можна забрати з відділення, а не по 30 разів дзвонити в службу підтримки? Мені здається, що вони змагаються з поштою росії, хто гірше досталяє та обслуговує.
15.10.2019 14:36
На отделение укр почты 36000 пришла международная посылка, зарание об этом предупредив сотрудников , я попросила дать перенаправить ее на отделение номер 36023. Моя прозьба была проинрорированна. Моя посылка теперь волшебным образом находиться в Киеве. не рекомендую !!!!!!!
15.10.2019 14:33
Отделение Укрпочты 36000 получило международную доставку, не осведомило от этом получателя , а перенаправило посылку в Киев. Сотруднии данного отделение на мои вопросы отвечают грубо, так как их отделение уже не занимаеться международными посылками и это очень трудно позвонить получателю и уточнить куда возможно перенапревить посылку за дополнительную плату. Работаю там одни хамы !!!! Так , что если хочешь получить то за что ты заплатил зарание , нужно зарание задуматься о расположении духа сотрудников .
15.10.2019 14:08
Хочу звернутися щодо ситуації у відділенні № 2 ( вул. Кисілевської).
В черзі простояла годину з 12.45 до 13.45. І ще десь 10 людей, в тому числі старші люди, жінка з немовлям, теж чекали.
Працює тільки один оператор Крицька Лілія ( якщо правильно побачила на бейджику). В іншому віконечку ніхто не приймає - перерва.
Решту працівників - ЗАЙНЯТІ !!! Чути голоси, обговорюють все, що тільки можна.
Але найгірше ось що - кожна із тих працівниць ( жіночок віку 50 + ) за цей час кілька разів крикнула на оператора Лілю ( вдруге була в цьому відділенні, і вдруге повторюється та ж ситуація).
Попередній раз кричали, що не має права відправляти посилку не в пакеті Укрпошти ( речі були в пакеті без жодного напису, щільно обмотані скотчем).
Цього ж разу кричали, коли вона перепитала, чи можна відправляти в ящику, на якому є назва фірми. Кричали, що ставить дурні питання, звичайно, що можна.
Суперечать самі собі.
Також кричали, що не так поставила скотч, не так взяла ножиці.
Наскільки розумію, "дідівщина процвітає". Кожна з тих жіночок вважає, що має право крикнути на молоду дівчину.
Причому працювала тільки ця одна дівчина у відділенні!!! Швидко , якісно та ввічливо обслуговувала клієнтів.
Укрпошта, з таким ставленням та дівчина швидко звільниться , а жіночки залишаться, будуть "діставати " нову жертву.
Невже такі стандарти роботи?
Невже це нормально - постійний крик працівників?
Не так поставила, не так взяла...
Наведіть порядок з працівниками.
І бажано, щоб, коли черга 10 людей, хоча б 2 оператори працювали, а не один.
06.06.2019 09:57
Абсолютний БАРДАК на цьому відділенні!! неодноразово зверталась на гарячу лінію,бо працівники самовільно зробили собі годину ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ,хоча її не має бути взагалі,має бути технічна перезмінка.
Хамство неймовірне,шукати те ,що з першого разу не змогли відмовляються,хоча є смс і сповіщення що відправлення вже у відділенні...Або змінюйте персонал,або взагалі краще закривайте відділення,адже обслуговуватися у ньому нормально НЕМОЖЛИВО!
06.06.2019 09:57
Абсолютний БАРДАК на цьому відділенні!! неодноразово зверталась на гарячу лінію,бо працівники самовільно зробили собі годину ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ,хоча її не має бути взагалі,має бути технічна перезмінка.
Хамство неймовірне,шукати те ,що з першого разу не змогли відмовляються,хоча є смс і сповіщення що відправлення вже у відділенні...Або змінюйте персонал,або взагалі краще закривайте відділення,адже обслуговуватися у ньому нормально НЕМОЖЛИВО!
04.02.2019 10:21
Більш радянського і старого приміщення ще не бачила. Обслуговування абсолютно ніяке. По відслідковуванню видно, що посилка давно прийшла але ні смс, ні дзвінка від укрпошти не було. Зателефонувала сама і сказали подзвонити після 4,бо бачте поштарки немає, але ні номер бандеролі, ні мого прізвища не спитали, щоб бодай перевірити чи є вона на складі.
26.01.2019 14:29
В суботу не видають міжнародні відправлення
11.12.2018 13:45
Зателефонував, щоб замовити кур'єрську доставку. Трубку підняли з восьмого разу. Сказали зачекати на зв'язку, а через 15хв просто поставили трубку,так і не давши мені відповідь.