ул. Ленина, 171, Новые Петровцы

Индекс: 07354

Адрес: ул. Ленина, 171

Населенный пункт: Новые Петровцы

Телефон: (04596) 4-52-31

Время работы:

  • вторник-суббота: 9:00 - 18:00 (Перерыв: 13:00 - 14:00)

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.


Почтовые отделения рядом

QR-код

Почта с индексом 07354 Новые Петровцы Контакты qr

Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [4]


Самый ужасный сервис который я только встречала. Укр почта в Новых Петровцых Самые неприветливые , грубые Каждый раз одно и то же, не хочется даже приходить сюда за посылками

Ответить  ·  1

Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!

Ответить  ·  1

Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!

Ответить  ·  1

Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!

Ответить  ·  0

Смотрите также отделения Новой Почты (Новые Петровцы)