Самый ужасный сервис который я только встречала.
Укр почта в Новых Петровцых
Самые неприветливые , грубые
Каждый раз одно и то же, не хочется даже приходить сюда за посылками
Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась) У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова????? Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????) До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!
Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась) У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова????? Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????) До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!
Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась) У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова????? Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????) До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!
Отзывы [4]
07.12.2021 13:03
Самый ужасный сервис который я только встречала. Укр почта в Новых Петровцых Самые неприветливые , грубые Каждый раз одно и то же, не хочется даже приходить сюда за посылками
26.12.2020 07:46
Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!
26.12.2020 07:46
Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!
26.12.2020 07:46
Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!