просп. Красной Калины, 113, Львов

Индекс: 79049

Адрес: просп. Красной Калины, 113

Населенный пункт: Львов

Телефон: (032) 222-18-95

Время работы:

  • понедельник-пятница: 8:00 - 20:00
  • суббота: 8:00 - 16:00

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.



Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [9]


Позор Укрпошті! Посилка з Чернівців до Львова їхала 5 днів, коли Новою Поштою 1 день. А зараз коли трекінг у додатку показує, що посилка у відділенні мені другий день її не віддають, говорять що її нема, її не привезли. Я просив, щоб коли приїде і отримають посилку щоб зателефогували до мене, щоб я не ходив даремо у відділення, так мені відмовили бо це не є їхніми обов'язками, попросив щоб дали номер щоб я залаефонував і запитав чи є моя посилка, то вони не роздають номер... Слів нема якими можна описати роботу укрпошти. Позор!

Ответить  ·  1

Прошу зняти некоректний графік роботи в якому вказано,що ви працюєте до 20.00.Дякую за оперативність.

Ответить  ·  0

Працівники хамовиті. Все в процеси відбуваються дуже довго. Були випадки, коли працівник не хотів віддавати посилку, аргументуючи тим, що її ніби нема. Хоча по трекінгу посилка була доставлена у відділення та вже навіть отримана! Але після розголосу ситуації посилка дивним чином знайшлась. Судіть самі.

Ответить  ·  2

Сервіс просто жахливий, все робиться дуууже довго, поки дочекаєшся своєї черги,то можна посивіти, завжди якісь технічні перерви,які тривають невизначений час, до речі, відділення працює тільки до 18:00 в будні,на кого розрахований такий графік? Люди після роботи не можуть туди прийти,бо закрито. Посилки розпаковуються більше ніж один день,тобто в той день,коли прийшла посилка,її неможливо забрати,бо розпаковують всі посилки,що прибули,коли собі хочуть, смс про прибуття не присилають,якщо посилка не відслідковується,то неможливо знати,коли вона прийшла. А відділ доставки міжнародних посилок це взагалі жах,я ще такого не бачила, мало того,що чекаєш по пів години,поки працівники десь ходять,розмовляють між собою, їдять булочки з чаєм і займаються своїми справами,так ще й ніколи нормально не можуть знайти посилок,бо числа переплутані, а по різних числах шукати відмовляються, кажуть «нема посилки,не знаю де», коли просиш пошукатибто відповідають,що нема часу шукати,або щось подібне, про прихід міжнародних посилок лише іноді повідомляють листочком в поштову скриньку, тому проблематично дізнатись,коли прийшла посилка,особливо з китаю,бо їхні ттн не відстежуються по Україні. Я просто шокована такою роботою відділення, закрийте його,якщо не можете організувати роботу людей,які там працюють. Тільки нерви людям псують!

Ответить  ·  5

Жахливі працівники на відділенні включно з керівником, нічого не можливо дізнатися і зокрема отримати свої посилки!!!прийміть будь ласка міри.

Ответить  ·  3

Хотіла забрати сьогодні рекомендований лист на відділенні. Спеціально для цього вийшла з дому раніше, щоб встигнути на роботу. На сайті і на табличці біля входу вказано, що відділення працює з 8. О пів на дев'яту під дверима стояло біля 15 людей. Під дверима, бо відділення досі було закрито. Я почекала біля 10 хвилин і зрозуміла, що навіть якщо його відкриють просто зараз - поки я стоятиму в черзі щоб забрати лист - на роботу не встигну. Вирішила забрати ввечір. Відпросилась спеціально з роботи на годину раніше, щоб потрапити на відділення перед 19, бо думала, що воно до 19 працює. О 18:55 відділення було наглухо зачинене, світло вимкнене, всередині нікого не було (я зазирнула у вікно). За хвилину звідти вийшла працівниця. Я попросила видати мені моє відправлення, бо я ще маю 5 хвилин часу. Вона сказала мені "Та ви шо? Ми взагалі-то до шостої працюємо. Приходьте завтра на пів дев'ятої" (цікаво чого б це, якщо відділення з восьмої).
Я їй повідомила, що сьогодні пів дев'ятої відділення було закрите, і завтра напевно буде так само. На це вона нічого не відповіла. Вияснити на місці хто з нас правий і відділення до 18 чи до 19 не вдалось, оскільки на табличці біля дверей друга цифра, яка позначає робочий день відірвана на половину.
Аж тут дивлюсь на сайті взагалі вказано понеділок-п'ятниця: 8:00 - 20:00. Тобто відділення не те що не до 18, як повідомила працівниця і навіть не до 19, а аж до 20:00. Тобто ще була година робочого часу, коли я могла б спокійно забрати своє відправлення. А тепер мушу йти завтра вранці ще раз і хто зна чи мені вдасться його забрати.
При тому що обслуговують повільно. Останнім часом не приймають платежі мотивуючи тим, що немає оператора, посилки шукають довго.
Вчора аналогічно втрапила на Нову пошту за 5 хвилин до закриття відділення - двері були відчинені, всі були на місцях, без проблем видали відправлення.

Прийміть будь-ласка міри, оновіть табличку з графіком роботи і проконтролюйте час роботи працівників.

Ответить  ·  4

ублюдки

Ответить  ·  0

ублюдки

Ответить  ·  0

Хочу звернути увагу, що власні назви не перекладаються, а транслітеруються.
"просп. Красной Калины, 113, Львов" - для уникнення непорозумінь (а вони вже виникали, коли в Київ повернули посилку, бо у Львові немає проспекту "Красной калини") велике прохання в російській версії сайту змінити назву на коректну: просп. Червоной Калины 113.
Заздалегідь дякую.

Ответить  ·  4

Сьогодні прийшла на пошту в відділення поштового зв'язку Львів 49 в 17.00 отримати свою посилку,відстоявши годину в черзі я так і не отримала іі,оскільки переді мною чоловік 8.Працівиця яка видавала посилки по декілька раз виходила шукати одній людині!!!!В кінцевому результаті настала 18.00 коли прийшла моя черга мені відмовили видати.оскільки закінчився робочий день.В заді мене ще було чоловік 10 всі розвернулись і пішли.Працівниця яка приймала в сусідньому віконці платежі відкрито хамила клієнтам,на зауваження що потрібно швидше працювати сказала:щоб ми ішли на нову пошту обслуговуватись там в черзі стояти не будемо,і що ім бракує людей,щоб ми ішли працювати і тоді черг не буде!!!На прохання покликати завідуючу вона сказала:що та робить інкасацію і відмовилась виходити!!! Вона годиу робила інкасацію,я такого хамства ще не бачила,щоб працівники огризались,черги за платіж комунальних і відправку-отримання посилок нереальні!!!!Відстояти годину і при тому тобі ще хамлять!!!!!!!

Ответить  ·  7

На 49 відділені пошти мені приходять листи про отримання бандеролі і інколи посилки. так от моя посилка одного разу була відправлена не у мій поштовий ящик а на поверх вище. Добре що сусід був порядний і відав мені моє замовлення, де було срібне кольє, але ж не всі такі, і я могла втратити кольє через необачність поштарки, і сусіди часто жаліються що поштарка плутає квартири. Дуже прошу прийняти міри.

Ответить  ·  7

Смотрите также отделения Новой Почты (Львов)