ул. Коновальца, 97, Львов

Индекс: 79057

Адрес: ул. Коновальца, 97

Населенный пункт: Львов

Телефон: (032) 237-51-81

Время работы:

  • понедельник-пятница: 8:00 - 19:00 (Перерыв: 13:00 - 14:00)
  • суббота: 8:00 - 16:00 (Перерыв: 13:00 - 14:00)

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.

QR-код

Почта с индексом 79057 Львов Контакты qr

Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [10]

Марія
11.02.2020 23:27

Неприємно вражена обслуговуванням на відділені 79057!
Не вперше стикаюсь з низькою кваліфікацією персоналу, обізнаністю в своїх прямих посадових обов'язках, і що головне: тривалим часом обслуговування відвідувачів, що створює довгі черги! Останнім часом помітила, що працює лише один оператор. Щоб отримати посилку оператор відправляє в коморку, той що в коморці відправляє до 3 віконечка. А черга одна загальна довга до того ж одного оператора. Простоявши в черзі, перешукали коробки і сказали немає Вашої посилки. В інший день, інший оператор питає код, теж довго шукає і знаходить. Віддають посилки як хочуть: в когось вимагають паспорт і присутність, а мені зовсім недавно вручили чужу посилку! Коли буде порядок?

Ответить  ·  0
Яна
10.11.2019 23:18

На 57 відділення приблудився заказний лист, який направлявся до 58 відділення і ось він лежить у них тиждень а вони не бачуть що воно не іхнє. Звонила на гарячу лінію 4.10 обіцяли що вони дошлють, але статус так і не міняється. До кого звертатись, одержувач жде відправлення 3859011781629

Ответить  ·  0
Леся
11.10.2019 10:36

Там відкладена слухавка. Сама бачила.

Ответить  ·  1
Анна
13.09.2019 14:44

Доброго дня, вже годину намагаюсь додзвонитись до відділення , весь час зайнято, таке враження, що відклали трубку , що б їх не турбували

Ответить  ·  1
Тетяна
26.08.2019 22:31

Некомпетентність і небажання виправляти помилки, недобросовісність та нехлюйство - типова радянська структура з радянською завідувачкою: за переказ коштів в оплату інтернет -магазину 670 грн, було нараховано 10%, замість законних 5% (за телефоном гарячої лінії було підтверджено неправомірність стягнення 10%), натомість завідувач запропонувала, щоб "гаряча лінія і кошти повертала. Якщо отак нараховується усім, непогані кошти крадуться...Крім того, китайські посилки засовуються в двері у розірваному вигляді. Вважаю, що на сьогодні можна знайти кращих працівників!

Ответить  ·  3
Оля
07.05.2020 13:28

Не відділення а Бог зна що!!!! Приходила пару раз питатись чи часом не прийшла посилка з Китаю, шукати її ніхто не горів бажанням. Думала не дойшла, через пару місяців знов замовила товар на Алі....не прийшло, з пошти не дзвонять, потім ходила, кажуть нема...замовили знову. На цей раз вже забрала, але і дві попередніх також, одну з них замовляла 8 міс тому!

Ответить  ·  0
Василь
01.11.2019 13:45

Рагулі Нє?

Ответить  ·  1
Вікторія
18.12.2018 11:05

Нова працівниця відділення не вміє спілкуватися,не відповідає на запитання. Відправляла важливий лист з документами,не захотіла приклеїти марку на конверт,а натомість жбурнула мені суху речовину для клеїння. Це-не працівники,а хами самі справжні

Ответить  ·  0
Микола
22.01.2018 13:39

Як можна замовити доставку про яку ви вказуєте в своїх смс коли постійно телефон зайнятий,через вас моя посилка поїхала до відправника і втратив кошти.Дякую за чудове обслуговування.

Ответить  ·  0
Ірина
26.12.2017 19:26

Не розумію за яким графіком працює 57 відділення! В листопаді - до 19.00, а в грудні вони вирішили до 18.00, хоть графік на дверях повідомляє, що до 19.00. Прошу надати відповідь, за яким графіком працює дане відділення!

Ответить  ·  0
Максим (Львов)
21.06.2017 10:42

Оля, треба вулицю перейминувати на добрі назви ..як корабель назвеш...

Ответить  ·  2
Оля
01.02.2017 11:38

Дзвоню вже годину на відділення і постійно занято!

Ответить  ·  2