Посилка прибула в в відділення дозвонитись неможу щоб перенаправити в інше місто бо я там не живу, слухавки не беруть неприємна ситуацію хочу получити свою помилку але ніяк неможу
Неприємно вражена обслуговуванням на відділені 79057! Не вперше стикаюсь з низькою кваліфікацією персоналу, обізнаністю в своїх прямих посадових обов'язках, і що головне: тривалим часом обслуговування відвідувачів, що створює довгі черги! Останнім часом помітила, що працює лише один оператор. Щоб отримати посилку оператор відправляє в коморку, той що в коморці відправляє до 3 віконечка. А черга одна загальна довга до того ж одного оператора. Простоявши в черзі, перешукали коробки і сказали немає Вашої посилки. В інший день, інший оператор питає код, теж довго шукає і знаходить. Віддають посилки як хочуть: в когось вимагають паспорт і присутність, а мені зовсім недавно вручили чужу посилку! Коли буде порядок?
На 57 відділення приблудився заказний лист, який направлявся до 58 відділення і ось він лежить у них тиждень а вони не бачуть що воно не іхнє. Звонила на гарячу лінію 4.10 обіцяли що вони дошлють, але статус так і не міняється. До кого звертатись, одержувач жде відправлення 3859011781629
Некомпетентність і небажання виправляти помилки, недобросовісність та нехлюйство - типова радянська структура з радянською завідувачкою: за переказ коштів в оплату інтернет -магазину 670 грн, було нараховано 10%, замість законних 5% (за телефоном гарячої лінії було підтверджено неправомірність стягнення 10%), натомість завідувач запропонувала, щоб "гаряча лінія і кошти повертала. Якщо отак нараховується усім, непогані кошти крадуться...Крім того, китайські посилки засовуються в двері у розірваному вигляді. Вважаю, що на сьогодні можна знайти кращих працівників!
Не відділення а Бог зна що!!!! Приходила пару раз питатись чи часом не прийшла посилка з Китаю, шукати її ніхто не горів бажанням. Думала не дойшла, через пару місяців знов замовила товар на Алі....не прийшло, з пошти не дзвонять, потім ходила, кажуть нема...замовили знову. На цей раз вже забрала, але і дві попередніх також, одну з них замовляла 8 міс тому!
Нова працівниця відділення не вміє спілкуватися,не відповідає на запитання. Відправляла важливий лист з документами,не захотіла приклеїти марку на конверт,а натомість жбурнула мені суху речовину для клеїння. Це-не працівники,а хами самі справжні
Як можна замовити доставку про яку ви вказуєте в своїх смс коли постійно телефон зайнятий,через вас моя посилка поїхала до відправника і втратив кошти.Дякую за чудове обслуговування.
Не розумію за яким графіком працює 57 відділення! В листопаді - до 19.00, а в грудні вони вирішили до 18.00, хоть графік на дверях повідомляє, що до 19.00. Прошу надати відповідь, за яким графіком працює дане відділення!
Отзывы [10]
14.09.2021 09:00
Посилка прибула в в відділення дозвонитись неможу щоб перенаправити в інше місто бо я там не живу, слухавки не беруть неприємна ситуацію хочу получити свою помилку але ніяк неможу
14.09.2021 08:57
Моя помилка прибула в то відділення хотя я живу взагалі не в львіві телефон вони не беруть моя помилка там просто лежить а я за неї гроші віддала
11.02.2020 20:27
Неприємно вражена обслуговуванням на відділені 79057!
Не вперше стикаюсь з низькою кваліфікацією персоналу, обізнаністю в своїх прямих посадових обов'язках, і що головне: тривалим часом обслуговування відвідувачів, що створює довгі черги! Останнім часом помітила, що працює лише один оператор. Щоб отримати посилку оператор відправляє в коморку, той що в коморці відправляє до 3 віконечка. А черга одна загальна довга до того ж одного оператора. Простоявши в черзі, перешукали коробки і сказали немає Вашої посилки. В інший день, інший оператор питає код, теж довго шукає і знаходить. Віддають посилки як хочуть: в когось вимагають паспорт і присутність, а мені зовсім недавно вручили чужу посилку! Коли буде порядок?
10.11.2019 20:18
На 57 відділення приблудився заказний лист, який направлявся до 58 відділення і ось він лежить у них тиждень а вони не бачуть що воно не іхнє. Звонила на гарячу лінію 4.10 обіцяли що вони дошлють, але статус так і не міняється. До кого звертатись, одержувач жде відправлення 3859011781629
11.10.2019 07:36
Там відкладена слухавка. Сама бачила.
13.09.2019 11:44
Доброго дня, вже годину намагаюсь додзвонитись до відділення , весь час зайнято, таке враження, що відклали трубку , що б їх не турбували
26.08.2019 19:31
Некомпетентність і небажання виправляти помилки, недобросовісність та нехлюйство - типова радянська структура з радянською завідувачкою: за переказ коштів в оплату інтернет -магазину 670 грн, було нараховано 10%, замість законних 5% (за телефоном гарячої лінії було підтверджено неправомірність стягнення 10%), натомість завідувач запропонувала, щоб "гаряча лінія і кошти повертала. Якщо отак нараховується усім, непогані кошти крадуться...Крім того, китайські посилки засовуються в двері у розірваному вигляді. Вважаю, що на сьогодні можна знайти кращих працівників!
07.05.2020 10:28
Не відділення а Бог зна що!!!! Приходила пару раз питатись чи часом не прийшла посилка з Китаю, шукати її ніхто не горів бажанням. Думала не дойшла, через пару місяців знов замовила товар на Алі....не прийшло, з пошти не дзвонять, потім ходила, кажуть нема...замовили знову. На цей раз вже забрала, але і дві попередніх також, одну з них замовляла 8 міс тому!
01.11.2019 10:45
Рагулі Нє?
18.12.2018 08:05
Нова працівниця відділення не вміє спілкуватися,не відповідає на запитання. Відправляла важливий лист з документами,не захотіла приклеїти марку на конверт,а натомість жбурнула мені суху речовину для клеїння. Це-не працівники,а хами самі справжні
22.01.2018 10:39
Як можна замовити доставку про яку ви вказуєте в своїх смс коли постійно телефон зайнятий,через вас моя посилка поїхала до відправника і втратив кошти.Дякую за чудове обслуговування.
26.12.2017 16:26
Не розумію за яким графіком працює 57 відділення! В листопаді - до 19.00, а в грудні вони вирішили до 18.00, хоть графік на дверях повідомляє, що до 19.00. Прошу надати відповідь, за яким графіком працює дане відділення!