жахливе відношення до людей! на питання чи є посилка по хамське відповідають що не знають!як не знають?що це за відповідь?я вчора простояла 40 хв чекала на посилку,жінка яка їх видавала не звертала на мене уваги вона займалася своїми справами!на той час в черзі за посилкою було 5 людей!жінка і на далі продовжувала займатися своїми особистими справами!ми стояли в черзі і просили підійти!на що у відповідь почули почекайте я занята!
Сервіс і права споживачів абсолютно не цікавлять керівництво #Укрпошта #укрпошта_Львів Оператори навідріз відмовляються приймати посилки по звичайному тарифу без оціненої вартості! Одні ссилаються на ЗАБЛОКОВАНУ опцію на їхніх комп'ютерах для такого тарифу , інші на те ,що отримали розпорядження не приймати такі посилки, а лише за новими тарифами бо їх страшать звільненням ! На гарячій лінії все ж кажуть, що старі тарифи ніхто не відмінив і клієнт має ПРАВО ВИБОРУ! Але на це право начхати керівництву . Бо ,за словами оператора одного з відділень Львова, ніхто на скарги і зауваження НЕ РЕАГУВАТИМЕ! Сьогодні я опинилася в замкнутому крузі. Теоретично і за словами оператора з гарячої лінії, я маю право відправити посилку по звичайному тарифу, а з іншого боку, ніхто у жодному відділенні так не приймає. Шановне керівництво #Укрпошти у Львові, надайте будь ласка можливість і розблокуйте (якщо дійсно заблоковано) приймання посилок по звичайному тарифу !!! Це ж моє право , і я хочу мати можливість ним скористатися ! Для чого говорити , що тарифи старі ніхто не відмінив, і в той же час примусово втулювати Ваші стандарти і експреси ??
Сервіс і права споживачів абсолютно не цікавлять керівництво #Укрпошта #укрпошта_Львів Оператори навідріз відмовляються приймати посилки по звичайному тарифу без оціненої вартості! Одні ссилаються на ЗАБЛОКОВАНУ опцію на їхніх комп'ютерах для такого тарифу , інші на те ,що отримали розпорядження не приймати такі посилки, а лише за новими тарифами бо їх страшать звільненням ! На гарячій лінії все ж кажуть, що старі тарифи ніхто не відмінив і клієнт має ПРАВО ВИБОРУ! Але на це право начхати керівництву . Бо ,за словами оператора одного з відділень Львова, ніхто на скарги і зауваження НЕ РЕАГУВАТИМЕ! Сьогодні я опинилася в замкнутому крузі. Теоретично і за словами оператора з гарячої лінії, я маю право відправити посилку по звичайному тарифу, а з іншого боку, ніхто у жодному відділенні так не приймає. Шановне керівництво #Укрпошти у Львові, надайте будь ласка можливість і розблокуйте (якщо дійсно заблоковано) приймання посилок по звичайному тарифу !!! Це ж моє право , і я хочу мати можливість ним скористатися ! Для чого говорити , що тарифи старі ніхто не відмінив, і в той же час примусово втулювати Ваші стандарти і експреси ??
Жахливе відношення до клієнтів. Сидить там така пані - "москалиха". Хамить і не віддає посилки. Нещодавно з'явилася в цьому відділення дана особа. Перед тим все було гаразд, дівчата були ввічливі, культурні.
Отзывы [4]
25.10.2017 07:32
жахливе відношення до людей! на питання чи є посилка по хамське відповідають що не знають!як не знають?що це за відповідь?я вчора простояла 40 хв чекала на посилку,жінка яка їх видавала не звертала на мене уваги вона займалася своїми справами!на той час в черзі за посилкою було 5 людей!жінка і на далі продовжувала займатися своїми особистими справами!ми стояли в черзі і просили підійти!на що у відповідь почули почекайте я занята!
03.08.2017 17:13
Сервіс і права споживачів абсолютно не цікавлять керівництво #Укрпошта
#укрпошта_Львів
Оператори навідріз відмовляються приймати посилки по звичайному тарифу без оціненої вартості! Одні ссилаються на ЗАБЛОКОВАНУ опцію на їхніх комп'ютерах для такого тарифу , інші на те ,що отримали розпорядження не приймати такі посилки, а лише за новими тарифами бо їх страшать звільненням !
На гарячій лінії все ж кажуть, що старі тарифи ніхто не відмінив і клієнт має ПРАВО ВИБОРУ!
Але на це право начхати керівництву . Бо ,за словами оператора одного з відділень Львова, ніхто на скарги і зауваження НЕ РЕАГУВАТИМЕ!
Сьогодні я опинилася в замкнутому крузі. Теоретично і за словами оператора з гарячої лінії, я маю право відправити посилку по звичайному тарифу, а з іншого боку, ніхто у жодному відділенні так не приймає.
Шановне керівництво #Укрпошти у Львові, надайте будь ласка можливість і розблокуйте (якщо дійсно заблоковано) приймання посилок по звичайному тарифу !!! Це ж моє право , і я хочу мати можливість ним скористатися !
Для чого говорити , що тарифи старі ніхто не відмінив, і в той же час примусово втулювати Ваші стандарти і експреси ??
03.08.2017 17:12
Сервіс і права споживачів абсолютно не цікавлять керівництво #Укрпошта
#укрпошта_Львів
Оператори навідріз відмовляються приймати посилки по звичайному тарифу без оціненої вартості! Одні ссилаються на ЗАБЛОКОВАНУ опцію на їхніх комп'ютерах для такого тарифу , інші на те ,що отримали розпорядження не приймати такі посилки, а лише за новими тарифами бо їх страшать звільненням !
На гарячій лінії все ж кажуть, що старі тарифи ніхто не відмінив і клієнт має ПРАВО ВИБОРУ!
Але на це право начхати керівництву . Бо ,за словами оператора одного з відділень Львова, ніхто на скарги і зауваження НЕ РЕАГУВАТИМЕ!
Сьогодні я опинилася в замкнутому крузі. Теоретично і за словами оператора з гарячої лінії, я маю право відправити посилку по звичайному тарифу, а з іншого боку, ніхто у жодному відділенні так не приймає.
Шановне керівництво #Укрпошти у Львові, надайте будь ласка можливість і розблокуйте (якщо дійсно заблоковано) приймання посилок по звичайному тарифу !!! Це ж моє право , і я хочу мати можливість ним скористатися !
Для чого говорити , що тарифи старі ніхто не відмінив, і в той же час примусово втулювати Ваші стандарти і експреси ??
03.07.2017 08:42
Жахливе відношення до клієнтів. Сидить там така пані - "москалиха". Хамить і не віддає посилки. Нещодавно з'явилася в цьому відділення дана особа. Перед тим все було гаразд, дівчата були ввічливі, культурні.