На відділенні пошти працівник пошти зробила помилку неправильно вказали прізвище отримувача і коли вже навіть написали заяву на заміну отримувача вони не відправляють цього електронного листа от що робити дальше якщо завтра отримувач не отримає посилку то укр пошту чекають великі неприємності і дуже багато перевірок
Вже тривалий час оплачую рахунки за газ,світло та інші в поштовому відділенні в с.Кульчиці.Оплату за послуги беруть справно, та квітанцію про оплату послуг ще не видавали ніколи,навіть ,коли робиш зауваження нічого не допомагає.Буду звертатись також і в податкову інспекцію,ті точно допоможуть .
04.11.2015 р. скористався послугою відстеження пересилання Укрпоштою.Одержав результат.Відправлення №7600603237032 03.11. 2015р. вручено особисто мені у відділенні 81447 Конюшки-Тулиголівські.Я був шокований таким повідомленням, поскільки я посилку не одержав.05.11.2015р. я заявив завідуючій відділення,якщо до 14 години я не одержу посилку, то буду звертатися із заявою про пропажу моєї посилки.До 14 години я посику одержав.В дальшому я не буду користуватися послугами Укрпошти,бо це поганий партнер.
Сьогодні скористався послугою відстеження пересилання Укрпоштою.Одержав результат.Відправлення №7600603237032 відправлене 31.10.2015 07:39 обєктом Самбір ЦПЗ №2 до обєкту Конюшки-Тулиголівські 81447.Сьогодні був у відділенні,а відправлення не прибуло.Кому вірити? Коли прибуде?
Отзывы [7]
25.10.2021 11:54
Дуже довго обслуговують клієнтів!!!
08.04.2021 18:39
На відділенні пошти працівник пошти зробила помилку неправильно вказали прізвище отримувача і коли вже навіть написали заяву на заміну отримувача вони не відправляють цього електронного листа от що робити дальше якщо завтра отримувач не отримає посилку то укр пошту чекають великі неприємності і дуже багато перевірок
04.01.2019 07:58
Вішають лапшу на вуха, через те, що оновлення системи триває пару днів. Ви що страх втратили? Чи до вас з перевірками завітати
22.09.2018 17:43
Вже тривалий час оплачую рахунки за газ,світло та інші в поштовому відділенні в с.Кульчиці.Оплату за послуги беруть справно, та
квітанцію про оплату послуг ще не видавали ніколи,навіть ,коли робиш зауваження нічого не допомагає.Буду звертатись також і в податкову інспекцію,ті точно допоможуть .
22.03.2018 19:10
Чому писати, що до 20.00, якщо до 18.00 працюють?
07.11.2015 20:08
04.11.2015 р. скористався послугою відстеження пересилання Укрпоштою.Одержав результат.Відправлення №7600603237032 03.11. 2015р. вручено особисто мені у відділенні 81447 Конюшки-Тулиголівські.Я був шокований таким повідомленням, поскільки я посилку не одержав.05.11.2015р. я заявив завідуючій відділення,якщо до 14 години я не одержу посилку, то буду звертатися із заявою про пропажу моєї посилки.До 14 години я посику одержав.В дальшому я не буду користуватися послугами Укрпошти,бо це поганий партнер.
03.11.2015 13:44
Сьогодні скористався послугою відстеження пересилання Укрпоштою.Одержав результат.Відправлення №7600603237032 відправлене 31.10.2015 07:39 обєктом Самбір ЦПЗ №2 до обєкту Конюшки-Тулиголівські 81447.Сьогодні був у відділенні,а відправлення не прибуло.Кому вірити? Коли прибуде?