ул. Вавилова, 5, Полтава

Индекс: 36004

Адрес: ул. Вавилова, 5

Населенный пункт: Полтава

Телефон: (0532)57-25-02

Время работы:

  • понедельник-суббота: 8:00 - 18:00 (Перерыв: 12:00 - 13:00)

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.


Почтовые отделения рядом

QR-код

Почта с индексом 36004 Полтава Контакты qr

Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [9]


Мною здійснено експрес відправлення 15.02.2018 року, сьогодні 21.02.2018 р. воно знаходиться у відділенні, за що ми платимо гроші, чому поштарем з 16.02.2018 не здійснено доставки

Ответить  ·  2

посылку отправила 22.01.2018 в 14.23

Ответить  ·  0

Работник Курява. И это не первый раз!!

Ответить  ·  0

Я в шоке от Вашей работы!!!! Сегодня отправила посылку 82 грамма. Она взяла с меня 21,24!!! Хотя я просила самую дешевую бесценную!!! Дает чек: за массу15,20 грн, за ценность 1 грн, за ценность 2,5 грн. За что такая большая сумма!!?? Смотрит мне в глаза и говорит:" самая дешевая посылка 18,26 с 1.01.2018 и еще у вас село"

Ответить  ·  0

Отправляла сегодня посылку : Капитоновой Марии номер 3600411944903 ее вес 30 грамм а на чеке указанна масса 300 грамм!!! Задала вопрос почему указан завышеный вес? на что получила ответ что вес округляется до 100 грамм и с наглым лицом взяла с меня 8.16 грн. за 300 грамм.. Прошу принять меры!!!

Ответить  ·  3

Жахлива робота відділення 36004!!!! Повідомлення потрапляють в почтову скриньку заднім числом, при тому коли запитуєш у працівників чи є посилка в наявності, відповідають що нема і через декілька днів приносять повідомлення з тою датою, в день якої вже запитувалось про наявність посилки або навіть раніше, а потім нараховують за зберігання. Також працівники кожного разу прикриваються не повним штатом і працюють з 9:00 до 17:00 в будні дні та до 15:00 в суботу ( з перервою 12:00-13:00)! Багато людей теж працюють з не повним штатом, але ніхто не встановлює та не скорочує собі самостійно графік, тим більше в державній установі!!! Не подобаються умови - шукай щось інше, не замінимих людей не має! Зрозуміло, що більшість людей працюють мінімум до 17:00 та в субботу теж не всі вихідні, тому працівник-операціоніст завжди пропонує отримувати посилку родичам....
Операціоніст занадто повільна, збирає величезні черги!тову скриньку заднім числом, при тому коли запитуєш у працівників чи є посилка в наявності, відповідають що нема і через декілька днів приносять повідомлення з тою датою, в день якої вже запитувалось про наявність її або навіть раніше, а потім нараховують за зберігання. Також працівники кожного разу прикриваються не повним штатом і працюють з 9:00 до 17:00 в будні дні та до 15:00 в суботу ( з перервою 12:00-13:00)! Багато людей теж працюють з не повним штатом, але ніхто не встановлює та не скорочує собі самостійно графік, тим більше в державній установі!!! Зрозуміло, що більшість людей працюють мінімум до 17:00 та в субботу теж не всі вихідні, тому працівник-операціоніст завжди пропонує отримувати посилку родичам (ніби родичі всі не працюючі).
Операціоніст занадто повільна, збирає величезні черги!

Ответить  ·  3

Не відповідальні працівники!!!!!!
Графік роботи, який встановлений роботодавцем - не витримується! Напишу звернення до вищої інстанції про негативну роботу відділення! Посади займають не фахівці!!! Пропонують посилку отримувати родичам!!!

Ответить  ·  2

Відділення працює до 17.00! За самовільно встановленим графіком! Завжди черга, люди не встигають ні отримати, ні відправити.

Ответить  ·  4

Незадовільна робота відділення №4! Листоноша Чабаненко В.К. неодноразово кидає повідомлення про посилки і бандеролі не у ті поштові скриньки. А операціоніст Курява В.М. робить вигляд, що дивиться по компьютеру наявність посилки. І каже, що "не бачить" посилку, яка вже кілька днів лежить на відділенні. Щиро "дякую" за зіпсоване свято дітям, які через некомпетентні дії працівників укрпошти не отримують свої новорічні подарунки. Бажаю, щоб у новому році усім працівникам відділення Дід Мороз подарував гарні окуляри та совість.

Ответить  ·  6

Смотрите также отделения Новой Почты (Полтава)