просп. Незалежності, 125, Чернівці

Назва: Відділення поштового зв'язку № 29 м.Чернівці Чернівецька дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта"

Індекс: 58029

Адреса: просп. Незалежності, 125

Населений пункт: Чернівці

Телефон: 0372237311

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 9:00 - 19:00 (Перерва: 14:00 - 15:00)
  • субота: 10:00 - 17:00 (Перерва: 14:00 - 15:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.



Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [3]

Політолог
25.06.2016 10:04

З Укрпоштою, мабуть, як і з багатьма іншими державними структурами (компаніями) завжди проблеми. Я постійно маю справу з укрпоштою і чим далі, тим менше хочу йти туди. Таке враження, що там працює одна бидлота з якогось сільського задрипаного кафе. По-перше, ні спілкуватися нормально не вміють! По-друге, часто дають неправдиву інформацію! По-третє, сповіщення про отриманий заказ відбувається (якщо відбувається) у форматі "ей...це ти замовляв? приходи, товар вже є". Панове (читачі), це правда. Якось мав отримати товар з Китаю. Дзвонить невід. номер. Піднімаю, чую "Ало, прийдіть заберіть товар". А я "Тобто?". Вона- "Прийдіть заберіть товар, бандероль". Я - "Почекати, я нічого не розумію. Добрий день. Хто це?Який товар?" Вона - "Ви замовляли бандероль з Китаю?" Я "Ааа, ну я". Вона "Ну приходьте забирайте. Проспект, 125". Ця ситуація мене просто ошелешила! Як так можна спілкуватися? Ти ж, дурепо, працює на людей! Тобі держава платить гроші! Малі?? То йди до дідька з тієї роботи! Буде котрась інша працювати.
Ні добрий день, ні допобачення, ні дякую, ні перепрошую і т.д. І це не в одному відділенні таке. Укрпошта...не заслуговує на існування. Краще віддати цю компанію в приватні руки і тоді буде толк. З повагою, постійний, на жаль, клієнт.

Ответить  ·  1
Василь
22.10.2015 15:35

Суть в том, что Укрпошта как и Укртелеком, это одно сплошное недоразумение, название громкое, а сервиса 0. Вы уважаемые упустили момент, когда появились независимые перевозчики (а Укртелеком момент появления независимых провайдеров и операторов связи), с их услугами, трекинг посылки, её стоимости и главное время прибытия, номер телефона где вас выслушают и ответят, в крайнем случае извинятся, а не пошлют.. ну вы сами знаете куда.

Основная ваша проблема - это престарелые верхние кадры, которым нафиг не нужно идти в ногу со временем, а это печально, ибо заходя в ваши отделения вспоминаешь 80-е.

Богдане могу только сказать, что персонал не попрут пока все не изменится на корню, она их устраивает, а её устраивает её зарплата (классика СССР)

И да, хотел спросить, почему выдача посылок только до 14-00, ведь рабочий день в будни до 19-00? (или у вас на полставки работают)

Ответить  ·  3
Богдана
03.10.2015 18:38

Я не задоволена роботою персоналу Поштового відділення №29, а саме особою по імені Аліна,яка працює за касою №1.Сьогодні прийшла отримати свій грошовий переказ, підкреслю "миттєвий",за який відправник ще дав 20 грн.,щоб його сьогодні отримати "миттєво".На запитання:"Чи можу я отримати свій переказ?".Дана особа в грубій формі відповіла мені ,що вже у неї пуста каса і щоб я прийшла в понеділок. Запитання: Чому ви берете кошти за миттєві перекази і їх не виплачуєте?І чому я маю нервувати через ваш не вихований персонал,а саме через особу по імені Аліна,яка це могла мені все спокійно пояснити і вибачитись.Також підкреслю ,що вона грубить мені вже не в перше. А тому я звернусь до вашої Чернівецької дирекції, зі скаргою на таку особу.Надіюсь,що вона вже там працювати не буде,бо якщо буде, прийдеться звернутися у вищестоящий орган...

Ответить  ·  3