просп. Лесі Українки, 19, Калуш

Назва: Відділення поштового зв’язку № 4 м. Калуш Центру поштового зв’язку № 2 м.Калуш Івано-Франківська дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта"

Індекс: 77304

Адреса: просп. Лесі Українки, 19

Населений пункт: Калуш

Телефон: 0347265391

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 18:30 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 8:00 - 17:30 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [10]

Бохонко
04.06.2019 09:55

Наше предприятие заключила договор о поставке почтовых писем с отд. 47 г. Мариуполь пр Металлургов 102. После смены руководителя, стало просто невозможно получать письма. Работает один оператор, в одно окно и письма и оплата квитанций и посылки. Хотя письма должен приносить согласно договора почтальон. Прошу наведите порядок в этом отделении. Если руководитель не может организовать работу, ей там не место. Заранее спасибо

Ответить  ·  0
Діана
03.06.2019 11:18

Жах. Іншими словами укрпошту не назвеш. Замовивши посилки з китаю і переконавшись у продавців що посилка, все таки, доставлена, я прийшла на почту, почувши там 'ніяких посилок адресованих вам немає, мабуть вас дурять. На заважайте мені, не бачите я працюю' Я розтроїна вийшла з відділення, але додумалась до одної хитрої штуки. Повернулась і вже в наказовому тоні попросила віддати мені посилку. Ви не повірите, але жіночка пішла, порилась і віддала моїх 6 посилок. 7 з решти так і ' не прийшло' Дякую програмі лояльності Joom, що повертають клієнтам кошти, в разі таких випадків. Жіночка вище влучно сказала, Нова пошта, вона хоч і достатньо дорога, але там принаймі тебе нормально обслужать. На рахунок інших посилок-нічого кращого. Дуже добре якшо тобі ту посилку(вибачте, тавтологія) хочаб віддадуть. І не нахамлять як дикі недорозвинуті кури. Ввічливий і приємний персонал-найкраще що може бути, ви, нажаль, такими якостями не наділені. Шкода що не можу зараз припинити користуватись вашими послугами і повинна терпіти такі незручності і конфузи. Однак, думаю, при першій можливості змінити варіант доставки - я це зроблю. ❗

Ответить  ·  0
Ірина
18.04.2019 10:35

На стаціонарному телефоні постійно знята телефонна трубка, додзвонитись не реально. Інформацію надати не можуть, тільки хамлять. у квитанціях вказують адреси, які не відповідають адресам на конвертах. Не уважні, безвідповідальні і хами.

Ответить  ·  0
Зіновій Слюзар вул.П
16.04.2018 15:30

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  -2
Зіновій Слюзар вул.П
16.04.2018 15:30

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  0
Зіновій Слюзар вул.П
16.04.2018 15:30

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  0
Ольга
18.11.2017 14:22

Добрий день.хочу повідомити про роботу працівників у Вигоді,вул.Галицького73.прийшла дізнатися про ціну посилки цінної.мені сказали.прийшлося відправляти.оформили за ту ціну просту не цінну.чекала довго.оператор 9 (жіночка в окулярах)дуже хамить.почуває себе чуть не власником пошти.питаю довго чекати.вона я пошту розбираю,я ви маєте обслужити в першу чергу клієнтів,а вона нічого я не маю.чекайте,шо я вам зроблю.страшна хамка.коли почала заглядати я в книгу скарг,тоді сказала подавайте шо ви там маєте.поводилась нагло,хамловито,нібито я залежу від неї.до того не правильно ввела дані,куди має іти посилка.маю знову іти на пошту,тратити час.ввічливості нуль,я часто користуюся послугами пошти.до того нової пошти.мені порадили укр.пошта дешевша.вирішила користуватися укрпоштою.а тут таке хамство!не дорожить робочим місцем.отак пошта втрачає клієнтів,тому що тратити нерви,час,вислуховувати хамство,наглість відчувати її на собі не збираюся.навчіть своїх працівників етикету,стандартів продаж їх повчіть,а я мабуть хоть і дорожча нова пошта,буду і надалі нею користуватися.посилка7755200489582,прийміть міри

Ответить  ·  0
Ольга
18.11.2017 14:21

Добрий день.хочу повідомити про роботу працівників у Вигоді,вул.Галицького73.прийшла дізнатися про ціну посилки цінної.мені сказали.прийшлося відправляти.оформили за ту ціну просту не цінну.чекала довго.оператор 9 (жіночка в окулярах)дуже хамить.почуває себе чуть не власником пошти.питаю довго чекати.вона я пошту розбираю,я ви маєте обслужити в першу чергу клієнтів,а вона нічого я не маю.чекайте,шо я вам зроблю.страшна хамка.коли почала заглядати я в книгу скарг,тоді сказала подавайте шо ви там маєте.поводилась нагло,хамловито,нібито я залежу від неї.до того не правильно ввела дані,куди має іти посилка.маю знову іти на пошту,тратити час.ввічливості нуль,я часто користуюся послугами пошти.до того нової пошти.мені порадили укр.пошта дешевша.вирішила користуватися укрпоштою.а тут таке хамство!не дорожить робочим місцем.отак пошта втрачає клієнтів,тому що тратити нерви,час,вислуховувати хамство,наглість відчувати її на собі не збираюся.навчіть своїх працівників етикету,стандартів продаж їх повчіть,а я мабуть хоть і дорожча нова пошта,буду і надалі нею користуватися.посилка7755200489582,прийміть міри

Ответить  ·  0
Надія
13.01.2016 17:45

Коли будуть хоть якісь зміни на укр.пошті? Для чого ставити безграмотний персонал, який поняття немає для чого він ? Дуже хамовиті працівники!

Ответить  ·  5
Ірина
15.10.2015 15:41

Хамське ставлення до клієнтів. Інформацію по телефону не надають. Слухати не хочуть і просто вибивають телефон. Не вміють працювати з людьми.

Ответить  ·  4
Tetyana
13.12.2015 15:36

Подавайте скаргу на урядову "гарячу лінію" : 0-800-507-309
Для громадян України,які перебувають за кордоном, номер телефону урядової "гарячої лінії": +38 044 284 19 15. Дуже допомагає.

Ответить  ·  3