просп. Лесі Українки, 19, Калуш

Назва: Відділення поштового зв’язку № 4 м. Калуш Центру поштового зв’язку № 2 м.Калуш Івано-Франківська дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта"

Індекс: 77304

Адреса: просп. Лесі Українки, 19

Населений пункт: Калуш

Телефон: 0347265391

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 18:30 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 8:00 - 17:30 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [8]

Зіновій Слюзар вул.П
16.04.2018 15:30

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  0
Зіновій Слюзар вул.П
16.04.2018 15:30

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  0
Зіновій Слюзар вул.П
16.04.2018 15:30

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  0
Ольга
18.11.2017 14:22

Добрий день.хочу повідомити про роботу працівників у Вигоді,вул.Галицького73.прийшла дізнатися про ціну посилки цінної.мені сказали.прийшлося відправляти.оформили за ту ціну просту не цінну.чекала довго.оператор 9 (жіночка в окулярах)дуже хамить.почуває себе чуть не власником пошти.питаю довго чекати.вона я пошту розбираю,я ви маєте обслужити в першу чергу клієнтів,а вона нічого я не маю.чекайте,шо я вам зроблю.страшна хамка.коли почала заглядати я в книгу скарг,тоді сказала подавайте шо ви там маєте.поводилась нагло,хамловито,нібито я залежу від неї.до того не правильно ввела дані,куди має іти посилка.маю знову іти на пошту,тратити час.ввічливості нуль,я часто користуюся послугами пошти.до того нової пошти.мені порадили укр.пошта дешевша.вирішила користуватися укрпоштою.а тут таке хамство!не дорожить робочим місцем.отак пошта втрачає клієнтів,тому що тратити нерви,час,вислуховувати хамство,наглість відчувати її на собі не збираюся.навчіть своїх працівників етикету,стандартів продаж їх повчіть,а я мабуть хоть і дорожча нова пошта,буду і надалі нею користуватися.посилка7755200489582,прийміть міри

Ответить  ·  0
Ольга
18.11.2017 14:21

Добрий день.хочу повідомити про роботу працівників у Вигоді,вул.Галицького73.прийшла дізнатися про ціну посилки цінної.мені сказали.прийшлося відправляти.оформили за ту ціну просту не цінну.чекала довго.оператор 9 (жіночка в окулярах)дуже хамить.почуває себе чуть не власником пошти.питаю довго чекати.вона я пошту розбираю,я ви маєте обслужити в першу чергу клієнтів,а вона нічого я не маю.чекайте,шо я вам зроблю.страшна хамка.коли почала заглядати я в книгу скарг,тоді сказала подавайте шо ви там маєте.поводилась нагло,хамловито,нібито я залежу від неї.до того не правильно ввела дані,куди має іти посилка.маю знову іти на пошту,тратити час.ввічливості нуль,я часто користуюся послугами пошти.до того нової пошти.мені порадили укр.пошта дешевша.вирішила користуватися укрпоштою.а тут таке хамство!не дорожить робочим місцем.отак пошта втрачає клієнтів,тому що тратити нерви,час,вислуховувати хамство,наглість відчувати її на собі не збираюся.навчіть своїх працівників етикету,стандартів продаж їх повчіть,а я мабуть хоть і дорожча нова пошта,буду і надалі нею користуватися.посилка7755200489582,прийміть міри

Ответить  ·  0
Надія
13.01.2016 17:45

Коли будуть хоть якісь зміни на укр.пошті? Для чого ставити безграмотний персонал, який поняття немає для чого він ? Дуже хамовиті працівники!

Ответить  ·  4
Ірина
15.10.2015 15:41

Хамське ставлення до клієнтів. Інформацію по телефону не надають. Слухати не хочуть і просто вибивають телефон. Не вміють працювати з людьми.

Ответить  ·  3
Tetyana
13.12.2015 15:36

Подавайте скаргу на урядову "гарячу лінію" : 0-800-507-309
Для громадян України,які перебувають за кордоном, номер телефону урядової "гарячої лінії": +38 044 284 19 15. Дуже допомагає.

Ответить  ·  2
Галина
15.05.2015 21:21

Можливо цей відгук нічого не змінить, але просто неможливо мовчати і про це знатимуть максимум людей. Відправила бандероль на адресу центрального відділення Укрпошти міста Калуш, що на пр.Лесі Українки. Одержувач не змогла забрати коробку, тому оформили повернення. От тільки повертали вже практично порожню коробку. З двох шапочок, які там були, і двох квіток до них залишили тільки саму одну шапочку. Просто слів немає... наскільки безсовісні люди бувають, просто важко підібрати слово, яким би можна було їх назвати. Я розумію, що коробка заважала, пролежавши там десь півтора місяця, але це не привід, щоб так поступати, це просто низько як для працівників Укрпошти. Тому я просто прошу зробити якісь висновки, а можливо і прийняти міри.

Ответить  ·  4