вул. Ревуцького, 16А, Київ

Назва: Відділення поштового зв'язку №68 м. Київ Лівобережного поштамту Київська міська дирекція УДППЗ "Укрпошта"

Індекс: 02068

Адреса: вул. Ревуцького, 16А

Населений пункт: Київ

Телефон: 044 560 82 67

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 9:00 - 20:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 9:00 - 17:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [10]

Валерия
29.09.2018 12:14

Постоянно занято, не дозвониться

Ответить  ·  0
Катерина
25.09.2018 14:14

с 10 утра или занято или не отвечают

Ответить  ·  0
Дмитрий
21.06.2018 17:57

ЧЕТЫРЕ ( 4 )!!! Часа не могу дозвониться до отделения.
Снять трубку и положить, чтобы никто не мешал? Проще простого

Ответить  ·  3
Елена
20.06.2018 12:54

У меня проблем дозвониться не было ни разу !
И в отделение и на горячую линию.
По телефону компетентно консультируют.
Проблемы с курьером на лицо, деньги требует, хотя и на горячей линии сказали что по декларации все оплачено(доставка адресная), а курьеру это по барабану, не даёшь 12 грн, или в отделение забирай сам.
Пожелания к Укрпочта контроль над курьерами чтоб не хамили и мзду не снимали себе в карман!
Успехов вам!

Ответить  ·  -1
Оксана
07.06.2018 09:29

ЖАХЛИВО!!! Працюють жінки у віці, які чомусь думають, що вони ЦАРІ та їм винні всі, особливо молоді. Взагалі не тактичні у спілкуванні, постійне хамство. Крім того, доводиться по декілька разів приходити та питати чи не прийшла посилка з Китаю, адже отримати повідомлення в поштову скриньку дорівнює НУЛЮ!!! Продавець з китаю володіє інформацією про замовлення, а співробітники Укрпошти НІ! Якщо зайти на ресурс Укрпошти та відстежити номер замовлення: вони вказують:Вручення: особисто 31.05.18 в 17:39! На питання, навіщо Ви це робите, 06.06.18 працівниця мені відповіла: "ТЕБЕ не спитала!". Я клієнт, а не подруга. При собі був закордонний паспорт. Співробітниця швирнула посилку в іншу сторону і сказала, що видавати тепер взагалі не буде. Я відповіла, щоб отримати посилку достатньо показати документ, який засвідчує мою особу. Після довгого сперичання з боку співробітника, врешті-решт посилку я отримала, але ОСАД залишився. ХАМСТВО у відділенні вражає. Прошу керівництво Укрпошти, звернути увагу на некорректну та не етичну поведінку працівників по відношенню до клієнтів, провести з ними виховну роботу. ВИ надаєте не сервіс, а СТРЕС для клієнта! Свій настрій, нехай співробітники залишають при собі. Слухати хамство, терпіти те, що посилку зневажливо тобі кидають як собі кістку БІЛЬШЕ НЕМАЄ СИЛ! ОЦІНКА МІНУС НУЛЬ!!!!!!

Ответить  ·  2
Мария
18.04.2018 09:51

Зашла вечером за посылкой, очень вежливая женщина и помогла и подсказала, и быстренько выдала! Остались еще порядочные люди!)))

Ответить  ·  0
Оксана Игоревна
31.10.2017 16:18

Не выдали посылку 683334120 ни в окне доставки, ни в третьем окне, хотя было сообщение и на телефон и в почтовом ящике лежала Ваша бумажка.
Цены на свои услуги подняли в два раза, а где услуги?

Ответить  ·  1
Оксана Игоревна
31.10.2017 16:17

Не выдали посылку 683334120 ни в окне доставки, ни в третьем окне, хотя было сообщение и на телефон и в почтовом ящике лежала Ваша бумажка.
Цены на свои услуги подняли в два раза, а где услуги?

Ответить  ·  0
Оксана Игоревна
31.10.2017 16:16

Не выдали посылку 683334120 ни в окне доставки, ни в третьем окне, хотя было сообщение и на телефон и в почтовом ящике лежала Ваша бумажка.
Цены на свои услуги подняли в два раза, а где услуги?

Ответить  ·  0
Елена
08.09.2017 13:30

А ещё невозможно дозвониться до горячей линии! ЭТО нельзя называть " сервис "

Ответить  ·  5