вул. Варшавська, 54, Львів

Назва: Відділення поштового зв'язку Львів 20 Поштамту-Центру поштового зв'язку №1 м.Львів Львівська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 79020

Адреса: вул. Варшавська, 54

Населений пункт: Львів

Телефон: (032) 252-34-41

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 19:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 8:00 - 16:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [6]

Настя
26.04.2018 15:57

Це просто жах. Працює лише одна каса. Черги величезні. Обслуговування дуже повільне. Людям від очікування стає погано і вони втрачають свідомість. Будь ласка розберіться з цим.

Ответить  ·  0
Оксана
05.02.2018 23:50

Обслуговування жахливе. Мені не надіслали квитанцію про міжнародну посилку. Сказали, що квитанцію виписали, але не вказали там вулиці. Написали лише номер будинку. Навіть коли я телефонувала у відділення і запитувала про надходження посилки, то відповіли що такої немає. Добре що тепер можна прослідкувати рух посилки через запит в мережі. Скоріше за все, що чекали, коли потрібно буде оформити її повернення. Суцільний бардак. Зате мають грамоту про відмінне обслуговування. Стидно повинно бути.

Ответить  ·  1
Оксана
05.02.2018 17:27

Робота відділення жахлива. Мені не надіслали повідомлення про міжнародну посилку. Хоча сказали, що повідомлення вручали поштареві, проте, як виявилось не вказали на ньому адреси!!!!! Навіть коли я телефонувала і запитувала про наявність посилки, мені відповіли, що такої НЕМАЄ. Поки я сама не прийшла і не поцікавилась, Ще би кілька днів і посилку я б не отримала взагалі. Працівники навмисне приховують таку інформацію.

Ответить  ·  1
Максим (Львов)
21.06.2017 10:37

На вашем сайте указаны не верные графики работы!

Ответить  ·  1
Юлія
07.04.2017 12:03

Жахливе обслуговування. За листами доводиться ходити самому на відділення, оскілтки їх не приносять у поштову скриньку. Не приносять і сповіщення про рекомендовані листи чи бандеролі/посилки.
Дуже не ввічливі окремі працівники. Інформацію доводиться випрошувати.
За що платять кошти листоноші, якщо вона не виконує свого прямого посадового обов'язку - доставку листів у скриньку????

Ответить  ·  5
Мирослава
05.01.2017 19:48

Загалом роботою відділення задоволена. Звичайно є і людський фактор, як не крути.. Наше відділення часом надсилає два однакових повідомлення про посилку, яку вже забрала або ж не надсилає повідомлення взагалі, а коли приходжу по іншу, про те, що за моєю адресою є ще одна (міжнародна!!) посилка не говорять.. І ще, за посилку в Литву (легеньку, негабаритну але трошки нестандартного розміру) я заплатила біля 270 грн і не отримала квитанції ((

Ответить  ·  3