вул. Окружна, 33, Львів

Назва: Відділення поштового зв'язку Львів 41 Поштамту-Центру поштового зв'язку №1 м.Львів Львівська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 79041

Адреса: вул. Окружна, 33

Населений пункт: Львів

Телефон: (032) 238-09-13

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 19:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 8:00 - 16:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.

Поштові відділення поруч

QR-код

Пошта з індексом 79041 Львів Контакти qr

Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [4]

Андрій Михайлович
02.08.2018 18:52

1. Чому неможна забрати посилку прямо на відділенні? Зайшовши перший раз на відділення, простоявши в загальній черзі близько десяти хвилин, мені повідомили що міжнародні посилки вони не видають, а тільки відділ доставки який знаходиться з протилежної сторони будівлі, пішовши до відділу доставки по БОЛОТУ , я замітив що його вхід обгороджений сигнальною стрічкою, оскільки навколо нього ведуться будівельні роботи і мені прийшлось вибирати, чи заходити в нього ризикуючи що на мене впадуть будматеріали чи відмовитись від отримання посилки, але я все таки зайшов , і зрозумів що гіршої служби доставки я не бачив, стіни обшарпані жодної вивіски або таблички куди звертатись небуло, зайшовши у випадкову кімнату, іменно кімнату, а не відділ доставки, де було декілька жіночок які між собою говорили і пили чай, (підозрюю що листоноші ,хоча форми на них небуло) це виявилось все таки відділенням і через декілька хвилин я нарешті отримав міжнародну посилку із Китаю. Шоб зрозуміти всю безглуздість ситуації і відчути її на собі, пропоную особисто відвідати відділення керівництву Укрпошти.
2. Чому я не можу забрати доставку з 8:00 - 19:00 год. згідно графіку відділення? Прийшовши вдруге в той же день близько 16:00, пройшовши шлях вище описаний, але вже одразу у відділ доставки, на обшарпаних дверях на листку формату А4 від руки було написано ‘Відділ доставки працює з 8:00-12:00’ , питання, для кого такий графік зроблений , для відвідувачів чи для персоналу, оскільки навіть лікарі мають більш лояльний графік для клієнтів, підійшовши знову до єдиної жіночки у відділені , спитав чи можу я забрати якось свою посилку не в години роботи відділу доставки , а в години роботи відділення, вона мені в грубій формі відповіла ‘маєте графік по ньому і забирайте , мене не цікавлять ваші проблеми’ і не запропонувала, жодного шляху вирішення моєї проблеми . Яким чином я маю забирати свої міжнародні посилки, якщо в ті години я на роботі, мені потрібно брати відпустку ?, а якщо їх декілька на місяць приїжає? Прошу повідомити мене, коли зміниться графік відділу доставки, відповідно до графіку відділення , і це не буде окремим підрозділом Укрпошти. Сподіваюсь на розуміння, і лояльність до клієнтів і що цей безлад припиниться.

Ответить  ·  0
Тетяна Терпак
31.03.2018 20:30

Андрій ,Галя, Володя, Василь, Маруся відгукніться будьласка на наш запит

Ответить  ·  0
Тетяна Терпак
31.03.2018 20:28

Шукаю сестру Маруся Терпак

Ответить  ·  0
Андрій
21.11.2016 12:26

В минулий четвер дружина з маленькою дитиною зайшла отримати бандероль у відділення на Окружній,33 (м. Львів). Було за кілька хвилин до 13.00. Так ось працівник пошти закрила перед ними двері, сказала ОБІД. А де повага до материнства?

Ответить  ·  1