вул. Сихівська, 11, Львів

Назва: Відділення поштового зв'язку Львів 66 Поштамту-Центру поштового зв'язку №1 м.Львів Львівська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 79066

Адреса: вул. Сихівська, 11

Населений пункт: Львів

Телефон: (032) 221-29-26

Час роботи:

  • понеділок-субота: 7:30 - 20:00
  • неділя: 7:30 - 20:00

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.



Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [10]

Анастасія
10.12.2017 15:18

Працівники поштового відділення #66, у звя'зку з наступаючими святами) , хочу привітати вас, та побажати щастя і радості та відсутність будь яких проблем у роботі, оскільки користуючись послугами саме даного поштового відділення, була здивована негативними відгуками, оскільки вже більш ніж 20р. користуюсь їх послугами і жодних нарікань у мене немає....Про надходження посилок, бандеролей, грошових переказів завжди повідомляють вчасно, і взагалі дорікань у мене немає...А проблеми з чергами на сьогоднішній день присутні у всіх обслуговуючих компаніях, фінансових структурах і тд.))), тому як на мене особливого недоліку не виникає! І на останок особлива вдячність саме Анні Сенюті і Піддубній Лесі і звичайно всім працівникам! Я-будучи постійним клієнтом данної пошти і, як каже ревізор-,,РЕКОМЕНДУЮ 66 ПОШТОВЕ ВІДДІЛЕННЯ У ЛЬВОВІ,,))

Ответить  ·  0
Марина
13.11.2017 19:30

Хочу висловити крайнє незадоволення роботою працівників 66 відділення Укрпошти: такого зневажливого і хамовитого ставлення до клієнтів я ще не зустрічала! Почнемо з того, що відділення працює до 17:00! На дверях висить сумнівний листочок А4 з "законодавчим актом" про те, що пошта обслуговує клієнтів до 17:00. Скажіть, будь ласка, як людина, яка ходить на стандартну роботу, повинна встигнути скористатись поштовим зв’язком?! Чи це такий спосіб спонукати людей замовляти доставку додому (звісно, за додаткову плату)?!
Стосовно ставлення до клієнтів, то його можна порівняти зі ставлення до худоби: крики, образливі слова і відверте хамство. Роздратовані водії в маршрутках і ті собі такого не дозволяють. Працівники абсолютно неефективно розподіляють час і "працюють" з клієнтами так, що у черзі можна відстояти півдня. І, погоджуюсь з коментарем нижче, для того, аби почути, що вам в інше вікно. Більше того, працівники частенько "пропадають" (хвилин так на 25-30) у внутрішній кімнаті і довго вирішують там якість, впевнена, ну дуже важливі питання. Після цього вони виходять і кажуть, що їх робочий графік добігає кінця і вони "привітно радять" клієнтам звільнити приміщення.
Окрім цього мені довелось стати свідком неприємної ситуації, коли працівниця відділення на запитання клієнта відповідала "Я вас не понимаю!". Я не проти російської мови, але якщо у жінки виникають подібні труднощі у роботі з клієнтами, то може її слід відправити на курси підвищення кваліфікації?
Укрпошта і так досить сильно програє Новій пошті, а з таким ставленням до своїх клієнтів у вас взагалі не залишиться прихильників такої співпраці.
Також мене цікавить, чи керівництво Укрпошти реагує на такі відгуки? Наскільки я можу судити по датам попередніх відгуків і ситуацією на сьогодні, то ні. Якщо ці коментарі нікому не потрібні, то ми можемо перенести дискусію в соціальні мережі. Можливо там нас хтось почує…

Ответить  ·  2
Ольга
05.09.2017 12:14

Ніколи б не подумала, що буду писати відгук на відділення укрпошти, але не втрималась! Тут всі масово хвалять пані Сенюту, так от я недавно потрапила на її зміну. Скажу відверто, зазвичай ходжу на головну пошту (та що на Словацького), але тут до дому ближче, тож вирішила скористатись нагодою! Краще б цього не робила! Такого хамства в свою сторону я давно не відчувала! Прийшла на відділення за 15 хв до закриття, так одразу почула "що вони всі понаприходили", після мого зауваження, що ще 15 хв до кінця робочого дня, почула "та яка мені різниця, вам цілого дня мало, що ви на кінець приходити". Печально і те, що хамство було приправлене стійким запахом алкоголю. Гірше всього, що це заступник керівника відділення себе так поводить! Які тоді зауваження можуть бути до рядових працівників, якщо заступниця має за нормальне хамити та вживати спиртне на роботі? Це окрім вміння нормально пояснити і дати відповіді на запитання. Не знаю де ви таких людей понабирали....

ПС. Це не офіційна скарга, не хочу робити проблем людині. Але проведіть хоча б бесіду чи відправте на якісь курси з професійної етики такого працівника!

Ответить  ·  3
Ivanka
21.02.2017 20:44

Жах.... Відділення укрпошти #66 - це просто пережиток Радянського Союзу. Люди там працюють старші, ДУЖЕ повільні, але і це навіть це не така велика біда, як те, що вони не люблять своєї роботи, адже від них чути лише зверхність і хамство!!!! Ніякої інформації!!! Тут можна півдня в черзі простояти, щоб дізнатися в яку з кас потрібно звернутися!!!! Не раз доводилося забирати чи відправляти посилки на цьому відділенні, і що раз запевняю себе, що це в останній раз. Сама працюю на аналогічні роботі (перевезення) і знаю, як працювати з клієнтами-клієнт завжди прав...А тут все навпаки...крім хамства, зверхності, повільності, не компетентності в їхній роботі я не бачу....не можливо з ними працювати..то вних програма виснить (хоче це не правда, не раз я бачила як вона працює), то повільне обслуговування...а остання передача посилки...то взагалі ужас....в 19,00 встати переді мною і сказати, що її робочий день закінчився...і що вона не буде мене обслуговувати, бо їй додому добиратися....а я вчому винна??? мені додому не потрібно добиратися??? чи може я винна втому, що вона вибрала таку професію і місце роботи...якщо їй (доречі молода дівчина років 25-30) не підходить така робота і вона не вміє обслуговувати клієнтів, то нехай вдома сидить і кричить та хамить своїм батькам та рідним (чоловіка в неї нема, судячи що вона без обручки) сумніваюся, що таку непривітну та недоброзичливу хтось заміж візьме... Велике прохання звернути увагу на моє прохання вплинути на даний персонал або замінити (якщо вони не піддаються впливу)...замінити на більш молодих, енергійних, привітних та швидких працівників...таке враження, що вони не люблять свою роботу (а її потрібно любити, в іншому випадку таким, як там сидять--сиджіти вдома), потрібно вміти нормально (не говорю вже, що добре) обслуговувати клієнтів, і тоді не буде ні черг, ні сварок, ні поганих відгуків про УКРПОШТУ...відділення №66...якщо і надалі буде таке хамство та таке ужасне обслуговування юбуду зводии до мінімуму співпраці з даною поштою....Дякую!!! (якщо на мій лист не буде звернено увсаги, буду писати начальству нашої чудової УКРПОШТИ)

Ответить  ·  5
Марія
26.01.2017 19:24

Хочу подякувати працівнику укрпошти відділення №66 м.Львів. Анні Леонідівні.пояснила ситуацію,надала кваліфіковану допомогу. дууже дякую!

Ответить  ·  1
Василина
22.10.2016 16:26

Ужасне відношення укр пошти на Сихівській 11. Працівники хамлять ,кричать...таке враження що ти прийшла забирати іхні посилки !прошу відреагувати на моє прохання!!!

Ответить  ·  5
Тарас
17.07.2016 19:54

доброго дня. цікавить питання хто обслуговує вулицю майданну і чому неприносять повідомлення про посилку?чому ми повинні ходити самостійно і виясняти прийшла посилка чи ні. а на почті дізнатись інформацію просто неможливо всі працівники хамлять і працюють страшно повільно

Ответить  ·  1
Анастасія
10.04.2016 12:28

Хочу сказати велике ДЯКУЮ усім працівникам поштового відділення № 66! Особливо Сенюті Анні!!! Хочу відмітити те, що уже 25 років користуюся різними послугами саме цієї пошти і ніколи НЕ ВИНИКАЛО жодних проблем та неприємних ситуацій! Сенюта Анна завжди ввічлива та уважна до клієнтів пошти, тому чесно кажучи я була здивована коментарями нижче, де клієнти скаржаться на цю пошту...Скорiш за все ці коментарі були необ'єктивні, оскільки повторюсь-ПОСЛУГАМИ ВІДДІЛЕННЯ №66 КОРИСТУЮСЬ ВЖЕ 25р І НІЯКИХ НАРІКАНЬ НЕМАЄ! Ще раз велике дякую Вам Анно, і всім працівникам також!!! До нових зустрічей!)

Ответить  ·  -6
Володимир
31.03.2016 14:10

Приємно зайти на це відділення пошти, особливо коли працює Сенюта Аня. ЇЇ ввічливість вражає. На сьогоднішній день дуже мало таких людей. Тактовно, швидко і вправно вона обслуговує чергу людей,кожному усміхнеться,все зрозуміло пояснить. Щиро вдячні за її людяність і високу культуру спілкування!

Ответить  ·  1
Іванна
31.03.2016 12:20

В цьому відділенні дуже добре працює Сенюта Анна Леонідівна. Незважаючи на великі черги, вона кожному приділяє належну увагу. Завжди привітна та усміхнена. Таких працівників побільше б нам, і проблем не було би. Не дивлячись на те , що вона користується застарілою технікою, вона вправно дає собі з цим раду. Неозброєним оком можна побачити її фаховість і працьовитість. Успіхів і терпіння цій прекрасній жінці!

Ответить  ·  12