вул. Сихівська, 11, Львів

Назва: Відділення поштового зв'язку Львів 66 Поштамту-Центру поштового зв'язку №1 м.Львів Львівська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 79066

Адреса: вул. Сихівська, 11

Населений пункт: Львів

Телефон: (032) 221-29-26

Час роботи:

  • понеділок-субота: 7:30 - 20:00
  • неділя: 7:30 - 20:00

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.



Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [10]

Ivanka
21.02.2017 20:44

Жах.... Відділення укрпошти #66 - це просто пережиток Радянського Союзу. Люди там працюють старші, ДУЖЕ повільні, але і це навіть це не така велика біда, як те, що вони не люблять своєї роботи, адже від них чути лише зверхність і хамство!!!! Ніякої інформації!!! Тут можна півдня в черзі простояти, щоб дізнатися в яку з кас потрібно звернутися!!!! Не раз доводилося забирати чи відправляти посилки на цьому відділенні, і що раз запевняю себе, що це в останній раз. Сама працюю на аналогічні роботі (перевезення) і знаю, як працювати з клієнтами-клієнт завжди прав...А тут все навпаки...крім хамства, зверхності, повільності, не компетентності в їхній роботі я не бачу....не можливо з ними працювати..то вних програма виснить (хоче це не правда, не раз я бачила як вона працює), то повільне обслуговування...а остання передача посилки...то взагалі ужас....в 19,00 встати переді мною і сказати, що її робочий день закінчився...і що вона не буде мене обслуговувати, бо їй додому добиратися....а я вчому винна??? мені додому не потрібно добиратися??? чи може я винна втому, що вона вибрала таку професію і місце роботи...якщо їй (доречі молода дівчина років 25-30) не підходить така робота і вона не вміє обслуговувати клієнтів, то нехай вдома сидить і кричить та хамить своїм батькам та рідним (чоловіка в неї нема, судячи що вона без обручки) сумніваюся, що таку непривітну та недоброзичливу хтось заміж візьме... Велике прохання звернути увагу на моє прохання вплинути на даний персонал або замінити (якщо вони не піддаються впливу)...замінити на більш молодих, енергійних, привітних та швидких працівників...таке враження, що вони не люблять свою роботу (а її потрібно любити, в іншому випадку таким, як там сидять--сиджіти вдома), потрібно вміти нормально (не говорю вже, що добре) обслуговувати клієнтів, і тоді не буде ні черг, ні сварок, ні поганих відгуків про УКРПОШТУ...відділення №66...якщо і надалі буде таке хамство та таке ужасне обслуговування юбуду зводии до мінімуму співпраці з даною поштою....Дякую!!! (якщо на мій лист не буде звернено увсаги, буду писати начальству нашої чудової УКРПОШТИ)

Ответить  ·  1
Марія
26.01.2017 19:24

Хочу подякувати працівнику укрпошти відділення №66 м.Львів. Анні Леонідівні.пояснила ситуацію,надала кваліфіковану допомогу. дууже дякую!

Ответить  ·  1
Василина
22.10.2016 16:26

Ужасне відношення укр пошти на Сихівській 11. Працівники хамлять ,кричать...таке враження що ти прийшла забирати іхні посилки !прошу відреагувати на моє прохання!!!

Ответить  ·  4
Тарас
17.07.2016 19:54

доброго дня. цікавить питання хто обслуговує вулицю майданну і чому неприносять повідомлення про посилку?чому ми повинні ходити самостійно і виясняти прийшла посилка чи ні. а на почті дізнатись інформацію просто неможливо всі працівники хамлять і працюють страшно повільно

Ответить  ·  0
Анастасія
10.04.2016 12:28

Хочу сказати велике ДЯКУЮ усім працівникам поштового відділення № 66! Особливо Сенюті Анні!!! Хочу відмітити те, що уже 25 років користуюся різними послугами саме цієї пошти і ніколи НЕ ВИНИКАЛО жодних проблем та неприємних ситуацій! Сенюта Анна завжди ввічлива та уважна до клієнтів пошти, тому чесно кажучи я була здивована коментарями нижче, де клієнти скаржаться на цю пошту...Скорiш за все ці коментарі були необ'єктивні, оскільки повторюсь-ПОСЛУГАМИ ВІДДІЛЕННЯ №66 КОРИСТУЮСЬ ВЖЕ 25р І НІЯКИХ НАРІКАНЬ НЕМАЄ! Ще раз велике дякую Вам Анно, і всім працівникам також!!! До нових зустрічей!)

Ответить  ·  -4
Володимир
31.03.2016 14:10

Приємно зайти на це відділення пошти, особливо коли працює Сенюта Аня. ЇЇ ввічливість вражає. На сьогоднішній день дуже мало таких людей. Тактовно, швидко і вправно вона обслуговує чергу людей,кожному усміхнеться,все зрозуміло пояснить. Щиро вдячні за її людяність і високу культуру спілкування!

Ответить  ·  2
Іванна
31.03.2016 12:20

В цьому відділенні дуже добре працює Сенюта Анна Леонідівна. Незважаючи на великі черги, вона кожному приділяє належну увагу. Завжди привітна та усміхнена. Таких працівників побільше б нам, і проблем не було би. Не дивлячись на те , що вона користується застарілою технікою, вона вправно дає собі з цим раду. Неозброєним оком можна побачити її фаховість і працьовитість. Успіхів і терпіння цій прекрасній жінці!

Ответить  ·  12
Каріна
23.03.2016 20:33

Жах.... Ніби в наш час, коли ми прямуємо у Європу, здавалося, обслуговування має бути, якщо навіть не найвищому, то хоча б на хорошому, привітному рівні.... Відділення укрпошти #66 - це просто пережиток Радянського Союзу. Люди там працюють старші, ДУЖЕ повільні, але і це навіть це не така велика біда, як те, що вони не люблять своєї роботи, адже від них чути лише зверхність і хамство!!!! Ніякої інформації!!! Тут можна півдня в черзі простояти, щоб дізнатися в яку з кас потрібно звернутися!!!!
Щоб отримати грошовий переказ, який видається 2-5хв, мені довелось простояти півгодини в черзі, а у відповідь почути ....що "вони не знають де він, нема"..... Мало того, мене ще висміяли при людях, бо чого ж це я прийшла і що пояснень вимагаю..... А, коли я вибігла (в буквальному значенні цього слова) з відділення, працівники людей з черги просили догнати мене, бо виявляється, переказ є, його просто до каси цій працівниці ще не принесли, а ій, мабуть, з огляду на байдужість до клієнта, важко було підвестися з крісла і запитати!!!!
Одним словом, жах !!!! Якщо послуги Укрпошти будуть надаватися в тому ж дусі, мабуть, скоро вона і зовсім зникне.....бо ніхто нею не користуватиметься!!!! Краще переплатити 10грн і скористатися послугами інших фірм-постачальників, ніж псувати собі настрій на Укрпошті, а саме у пеклі земного зразку - у відділенні 66 на Сихові!!!!!

Ответить  ·  -2
Зоряна
09.02.2016 22:12

Була на пошті 09,02,2016р .зайшла 17:55,працівниця почала кричати що іі час роботи закінчився.на дверях вказано до 19.коли я на це звернула увагу то почала кричати що вона одна і всі на лікарняному ,відразу ж прибігла завідуююча з тими ж криками ,ще й наказувала йти геть,крім мене в черзі було ще 3людей.я сказала що мені треба купити олну марку і все .Працівники між собою почали обговорювати клієнтів ,навіть не вибираючи слів,які ми всі "мудрі " , "мантелепи " і т.д. і чого всі ходимо на це відділення! Щоб купити 1 мапку я чекаоа в черзі 40хв ,повторюсь було 2людей переді мною ! Прошу вжити заходіа з поведінкою цих працівників ! На 70 відділенні такого хамства наприклад немає !

Ответить  ·  0
Христина
23.01.2016 17:16

Доброго дня!Прийшла сьогодні смс о 14:30 про те, що моя посилка прийшла на 66 відділення ,чоловік прийшов забирати в 15:00,а на дверях написано,що працюють до 14:00!Питання,ЧОМУ В СМС НЕ БУЛО ВКАЗАНО,ЩО ПОШТА ПРАЦЮЄ ДО 14:00!Прошу надати негайної відповіді на мій е-мейл з поясненням!!!

Ответить  ·  -1