вул. Рівненська, 109, Луцьк

Назва: Відділення поштового зв'язку № 20 м. Луцьк Волинська дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта"

Індекс: 43020

Адреса: вул. Рівненська, 109

Населений пункт: Луцьк

Телефон: 0332250317

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 19:00
  • субота: 9:00 - 16:00

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [10]

Гість
17.02.2018 10:43

Листоноші там ще ті тьотки. Одні матюкаються, та, що в окулярах, взагалі постійно регоче. А толку ноль.

Ответить  ·  1
Гість
17.02.2018 10:43

Листоноші там ще ті тьотки. Одні матюкаються, та, що в окулярах, взагалі постійно регоче. А толку ноль.

Ответить  ·  0
Випадковий користува
12.02.2018 22:38

Зробіть що-небуть з відношенням до людей! З боку деяких поштарок лунає абсолютна неповага і крики. Більше того, якщо починаєш себе захищати, навмисно влаштовують затримку поштових листів та повідомлень. Але дякую окремому вихованому персоналу, які навчилися відповідати чемно хоча б в обличчя...

Ответить  ·  0
Перехожий
18.01.2018 21:46

Переваги в комунальних платежах на пошті таки є. Приміром, квитанція зручніша (особливо для стареньких бабусь), якщо не сподобався платіж, його можна анулювати. Та й комісія за послуги на відділеннях зв’язку значно нижча, коли у банку за оплату п’яти квитанцій потрібно заплатити 50 гривень. А черги є завжди і кругом: і на пошті, і у в будь-яких фінустановах.

Ответить  ·  4
Сагайдачний
17.01.2018 20:30

Робота відділення жахлива з новими кадрами,частина некомпетентних ,а частина хамовитих. Постійні крики та зухвале ставлення. Люди стоять в чергах по 1,5 години і йдуть нізчим. То не розпакована почта, то зависла програма,то немає грошей ,постійні відговорки . Заберіть нарешті ту "комуналку" і дайте можливість обслуговувати людей які йдуть на почту відправити, чи отримати посилку чи грошовий переказ. Наведіть лад і навчіть швидко та якісно працювати кадри. Абож закрийте те відділення і не доводьте людей до істерик.

Ответить  ·  -3
Начальник предпенсій
21.12.2017 12:26

Дякуємо, що турбуєтеся про якісну роботу відділення. Віднедавна штат ВПЗ укомплектували. В команді молоді перспективні кадри. Сподіваємося, що робота відділення зміниться на краще.

Ответить  ·  3
Сергій
13.12.2017 17:42

На відділенні постійна кадрова проблема, нові працівники приходячи не роботу не витримують і звільняються, керівництво відділення не зацікавлене в допомозі новому працівнику. Наглядна ситуація, прийшовши у відділення відправляти посилку, на обслуговуванні в залі сидів один працівник, який не зовсім орієнтувався в комплексах і постійно відходив уточняв як і що робити. Керівник відділення наскільки я зрозумів на мої зауваження чому так довго все робиться викрикувала з-за перегородки що працівник новий що ви від нього хочете, замість того щоб вийти і йому допомогти. По друге повна не повага до клієнтів які обслуговуються у цьому відділенні, адже тон розмови був вибраний не той, і керівник почала сама стверджувати що "Вона не компетентна у всіх справах які тут відбуваються, і зі всіма питаннями на Кривий Вал". Це жахіття. Шановне керівництво Волинської укрпошти! Хочу поскаржитись на свавілля керівництва відділення укрпочти що по вул.Рівненській 107. До поки на відділенні не буде вирішена кадрова проблема і буде призначений адекватний керівник проблеми не зникнуть. А перед тим як нового працівника садити на клієнтопотік і обслуговувати клієнтів проводьте достатнє стажування, бо так ніхто не приживеться у вас на робочому місці, а далі будуть працювати люди предпенсійного віку які будуть відправляти всіх на Кривий Вал.

Ответить  ·  -3
Лена
01.12.2017 15:07

Дозвониться не возможно, вообще. Просто не берут трубку. Переадресацию посылки из Луцка в Ковель сделали 28.11 сегодня 1.12 ничего не сдвинулось,никто даже не переадресовал,так и находится в Луцку. И пишется в отслеживании ,что ещё не востребована. Как не востребована?,это просто издевательство,далеко Ковель находится? Работа отделения ужасная!!!
Просим вас относится добросовестно к своей работе и с уважением относиться к своим клиентам!!!

Ответить  ·  -2
Наталя
27.07.2017 17:37

Прийшла посилка,але видали її не мені.Підпис не мій.Сказали щоб я розбиралась чий.Кажуть пишіть претензію на фамілію Томашевської.Але вони не при ділах....Стояла з дитиною пів години,слухала грубе «відгавкування» жіночки в окулярах.Сервіс як і саме обслуговування просто жах.

Ответить  ·  1
Таня
05.07.2017 00:31

Прийшла посилка з Китаю на почту на рівненській вулиці, в пошту кинули листочок що за посилка і кому, прийшла на пошту, дала листочок а мені сказали що немає нічого, і вони не можуть найти її, я сказала щоб шукали, бо без неї не піду. Вони пошукати і сказали що вже забрали, я попросила журнал з підписом про те що забрала, мені проігнорували і пішли кудись а потім сказали звернутися на Кривий Вал розшук посилок, скажіть будь ласка що у вас там за бардак? Може потрібно звільнити весь персонал і набрати кваліфікаційних працівників? Коли пошта почне працювати? Коли цей бардак повний бардак закінчиться? Куди звернутись щоб позвільняли цих недалеких у цій роботі людей??? Ніяких сил і нервів не хватає щоб витримати жах!!!

Ответить  ·  -1