вул. Кривий Вал,19, Луцьк

Назва: Відділення поштового зв'язку № 25 м. Луцьк Волинська дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта"

Індекс: 43025

Адреса: вул. Кривий Вал,19

Населений пункт: Луцьк

Телефон: 0332727166

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 19:30
  • субота: 8:00 - 18:00
  • неділя: 8:00 - 15:00

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.



Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [6]

Юлія
05.07.2017 14:54

Шановне керівництво Волинської укрпошти! Хочу поскаржитись на свавілля Ківерцівського відділення укрпошти. Оператори на власний розсуд встановлюють тарифи на відправку посилок. Не реагують на прохання не оцінювати посилку. Ставлять тариф "Стандарт" на прохання поставити універсальний... Таке відбувається вже довгий період! Ще до хакерських атак. Я скаржилась керівнику відділення після консультації на Гярячій лінії. У відповіть почула: "Дзвоніть хоч на три лінії!" Маю всі чеки, як доказ. Ківерцівське відділення відчуваю свою безнаказаність!!! Зверніть, будь ласка, свою увагу!!!

Ответить  ·  0
Татьяна Тешаева
08.05.2017 22:33

Шановне керівництво Укрпочти м. Луцька. Від імені громади жителів Теремно , звертається до Вас Тешаєва Тетяна Іванівна. Протягом 35 років моя родина користується послугами поштового відділення № 8 ( вул. Пісаревського, 22). За всі ці роки висловлюю тільки подяку усім працівникам відділення. Хоча клієнти відділення люди різного віку, різних поглядів, але у всіх думка одна: це дуже відповідальні, уважні до людей працівники. Терещук Неля Миколаївна нас обслуговує 16 років. На відділення завжди приємно заходити, бо тут тебе вона почує, завжди тобі допоможе, дасть пораду і скаже добре слово . Не тільки я одна, але всі інші теременці, бачимо як складно їй працювати останнім часом. На відділенні вона одна виконує всі операції. Спостерігаємо, що робота, яку вона виконує дуже відповідальна і потребує максимум уваги та сили. Повз відділення я ходжу на роботу та з роботи і бачу, що далеко за двадцяту вона ще на роботі, а раненько у 7.30 вона знову на роботі . Бачимо, що їй дуже важко справлятись з усіма справами, і не тому, що вона не працює, а тому що вона людина а не машина, крім того, просимо Вас зауважити, що вона ЖІНКА. Ми боїмося, що зовсім скоро вона покине цю роботу.
Шановні керівники, хочемо Вас запитати: чому не вирішується питання про заповнення вакансій у відділенні? І як що Вам все рівно, чи буде вона працювати, чи ні, то нам, клієнтам відділення, це далеко не так. Прислухайтесь голосу людей, не розкидайтесь працівниками, які чесно і відповідально виконують свою роботу.
З повагою до Вас від імені громади Тешаєва Т.І.

Ответить  ·  0
Наталія
14.04.2017 15:21

Відправляла посилку з Луцька в Кривий Ріг, відправили мені на домашню адресу назад. Заплатила за доставку, тепер що через неуважність особи, яка приймала посилку маю заплатити повторно? Коли кожен буде відповідати за свої помилки?

Ответить  ·  0
Оксана
07.04.2017 14:25

Відправляла посилку в Кувейт з відділення 17 , заплатила 600 грн. В Кувейті сказали ,що відправили її назад в Україну ,бо не вказано номер телефону адресата . Я повідомила про цю проблему працівників відділення. Мені пояснили, що можливо зробити досил, але мені доведеться писати якісь заяви. Посилка повернулась через місяць і два тижні , без вказаних причин з пошкодженою упаковкою. Працівники відділення всіляко намагались втюхати мені її назад, щоб я підписалась в отриманні. Багаторазово пояснювала їм, що я не намірена її забирати, вони мене ігнорували. Переконували, що за інструкцією я маю її забрати. Звісно, якби я підписалась в отриманні, за досил мені б довелося ще раз платити 600 грн. Коли я зірвалась на крик, сказали, що треба мені їхати в центральне відділення. В центральному відділенні за деякий час зі мною поспілкувалась заступник директора . Вона подзвонила на те саме віддідення і сказала зробити досил. Ніяких заяв я не писала. Просто потратила цінний час на непотрібні поїздки. Адже працівники відділення могли самі подзвонити до свого керівництва і отримати ту саму інструкцію. Для досила я знову прийшла на відділення 17 ,щоб перепакувати посилку. Мені ще раз спробували її вручити, щоб я підписалась в отриманні. На запитання, чому вони самі не запитали керівництво по телефону ,а я мусила їхати ,відповіли :" Це наше керівництво ,воно вирішує ."Коли почала перекладати речі, які були порозкидані в пом' ятій коробці , вийняті з пакетиків, побачила ,що засіб для вмивання з поломаним дозатором, а один з консилерів ціною 50 грн взагалі пропав. Дивним чудом, на посилці був штамп " почта россии москва ", адже москва знаходиться в протилежному боці від Перської затоки. Звісно, речі з посилки будуть пропадати, адже для деклараціі заготовлений такий маленький папірчик, на якому неможливо втиснути більш як чотири найменування дрібним шрифтом. Можливо кляті москалі вкрали цю дрібничку і попсували упаковку. Але прикро те, як наші українські працівники пошти намагались з мене зробити дурня ,замість того, щоб робити свою роботу.

Ответить  ·  0
Оксана
22.05.2016 16:34

відправляла листи коханому в армію, ніразу не дійшли до місця призначення

Ответить  ·  1
Ангелина
21.10.2014 20:48

На сайті пише, що ви працюєте до 19.30, а я прийшла о 18.58 було закрито????????Чому???

Ответить  ·  2