просп. Леніна, 133, Запоріжжя

Назва: Відділення поштового зв'язку № 5 м. Запоріжжя Запорізької дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 69005

Адреса: просп. Леніна, 133

Населений пункт: Запоріжжя

Телефон: 061-239-04-82

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 7:30 - 20:00
  • субота: 7:30 - 18:00
  • неділя: 7:30 - 16:00

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


QR-код

Пошта з індексом 69005 Запоріжжя Контакти qr

Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [10]

Горбунова Алёна Иван
10.11.2017 11:55

Очень не добрый, и совершенно неприятный день!!! Чего искренне желаю и отдельным сотрудникам Запорожскго центрального отделения главпочтампта!!! С начала месяца (сегодня 10.11.2017) находилась в постоянном поиске своих алиментов...Ну, затерялись типа ((((( Нашла! Зависли в центральном отделении Запорожского главпочтампта ((( Перезвонив по данному вопросу "тудой" получила просто ошеломляющий ответ: "У нас нет людей заниматься данными вопросами... Девочки болеют, а нам ещё и пенсию навалили..." Просто охренеть!!! А я значит заурядное быдло которое можно просто отбуцнуть и похерить!!! Попыталась поделиться своим бурным возмущением с сотрудниками данного "шабаша" - получила в хамском тоне: "...будут люди и возможность - получите свои гроши!". Попыталась связаться с горячей линией - тщетно! Трубка не подымается я так поняла никогда! Связалась с руководством (во всяком случае так представились))) - опять нахамили! Да и ответ совершенно не удивил своим содержанием: "что вы хотите? у нас некому работать! ожидайте! может быть завтра!" После чего просто бросили трубку!!! Чего ожидать? Чуда? Или когда великие боги Укрпочты снизойдут с небес и решат поработать??? Вы там чего, вообще охренели??? Я так понимаю понятие "выполнение своих должностных обязанностей" вам вовсе не знакомо??? Или такое понятие как иск в суд вам не известно??? Так я вас просто порву! Я за несколько дней две области на уши поставила! Не думаю, что ваша "шарашкина контора" станет камнем преткновения для меня! Ну не хотите вы работать - ну не занимайте вы рабочие места! Дайте другим возможность зарабатывать!!!

Ответить  ·  1
Алекс
08.11.2017 12:50

ПАТ «Укрпошта»

Скаржника:
Ткаченка Олександра Геннадійовича,
вул.Українська,73 с.Терпіння Мелітопольського р –ну,
Запорізької обл.,72333.

Скарга
на незадовільну роботу Укрпошти

25.10.’17р. я відвідав ВПЗ с.Терпіння з метою з’ясування причин нерегулярних доставок мені поштової кореспонденції. Разом з тим,у поштовому відділенні був відсутній реєстраційний журнал рекомендованих листів.Сказали,що він знаходиться у поштарки.
Однак,це не незаконно,оскільки у такому випадку неможливо оперативно проконтролювати і вста-новити факт несвоєчасної доставки листів.На додаток,одна із працівників відділення (яка не представилась) перебивала мене, не дала мені і слова сказати і розмовляла в хамскій манері.
Водночас,на мою вимогу надати кгигу скарг,працівники пошти заявили,що вона у них відсутня.
Отож,на тлі цих кричущих порушень,особливо цинічно і блюзнірськи звучать їхні посилання на нещодавню перевірку комісією і задоволення роботою цього відділення.
Як могла дебільна комісія таке заявити,якщо у відділенні немає навіть книги скарг,а працівники не вміють вівічливо розмовляти з клієнтами?

Отож,з урахуванням вищевикладеного,керуючись ст.3,ч2ст.19 Конституції України, ст.5,7,19 Закону України «Про звернення громадян», ст.15,17,29 Закону України «Про захист прав споживачів»,
Прошу:

1.Провести службову перевірку викладених мною фактів.
За її результатами,притягти безолаберних поштових працівників до дисциплінарної відповідальності.
2.Негайно усунути кричущі порушення прав громадян і Закону « Про захист прав споживачів».
3.Забепезпечити невідкладний доступ до реєстраційного журналу рекомендованих листів.
Для цього,журнал зробити у двох екземлярах - один буде у поштовому відділенні,а інші у поштарів.
Пр цьому,нечисленні паперові рекомендовані листи бажано реєструвати з допомогою комп’ютера.
4. Провести дієвий інструктаж з приводу корректної і ввічливої роботи поштарів з клієнтами.
5. Забезпечити працівників поштового відділення – бейджиками з їхніми ім’ям та прізвищами.
6. Замайстрячити книгу скарг і пропозицій та розташувати її на видному місці, доступному клієнтам.

P.S.Традиційно-неповносправне реагування на це звернення, буде оскаржено у судовому порядку.


08.11.2017р. Ткаченко О.Г. _________

Ответить  ·  0
Алекс
08.11.2017 12:50

ПАТ «Укрпошта»

Скаржника:
Ткаченка Олександра Геннадійовича,
вул.Українська,73 с.Терпіння Мелітопольського р –ну,
Запорізької обл.,72333.

Скарга
на незадовільну роботу Укрпошти

25.10.’17р. я відвідав ВПЗ с.Терпіння з метою з’ясування причин нерегулярних доставок мені поштової кореспонденції. Разом з тим,у поштовому відділенні був відсутній реєстраційний журнал рекомендованих листів.Сказали,що він знаходиться у поштарки.
Однак,це не незаконно,оскільки у такому випадку неможливо оперативно проконтролювати і вста-новити факт несвоєчасної доставки листів.На додаток,одна із працівників відділення (яка не представилась) перебивала мене, не дала мені і слова сказати і розмовляла в хамскій манері.
Водночас,на мою вимогу надати кгигу скарг,працівники пошти заявили,що вона у них відсутня.
Отож,на тлі цих кричущих порушень,особливо цинічно і блюзнірськи звучать їхні посилання на нещодавню перевірку комісією і задоволення роботою цього відділення.
Як могла дебільна комісія таке заявити,якщо у відділенні немає навіть книги скарг,а працівники не вміють вівічливо розмовляти з клієнтами?

Отож,з урахуванням вищевикладеного,керуючись ст.3,ч2ст.19 Конституції України, ст.5,7,19 Закону України «Про звернення громадян», ст.15,17,29 Закону України «Про захист прав споживачів»,
Прошу:

1.Провести службову перевірку викладених мною фактів.
За її результатами,притягти безолаберних поштових працівників до дисциплінарної відповідальності.
2.Негайно усунути кричущі порушення прав громадян і Закону « Про захист прав споживачів».
3.Забепезпечити невідкладний доступ до реєстраційного журналу рекомендованих листів.
Для цього,журнал зробити у двох екземлярах - один буде у поштовому відділенні,а інші у поштарів.
Пр цьому,нечисленні паперові рекомендовані листи бажано реєструвати з допомогою комп’ютера.
4. Провести дієвий інструктаж з приводу корректної і ввічливої роботи поштарів з клієнтами.
5. Забезпечити працівників поштового відділення – бейджиками з їхніми ім’ям та прізвищами.
6. Замайстрячити книгу скарг і пропозицій та розташувати її на видному місці, доступному клієнтам.

P.S.Традиційно-неповносправне реагування на це звернення, буде оскаржено у судовому порядку.


08.11.2017р. Ткаченко О.Г. _________

Ответить  ·  0
Людмила
31.10.2017 22:00

Помогите пожалуйста разобраться. На 124 п/отделении получаю ежемесячно перевод/алименты. 23 октября пришло уведомление, а на почте кассир не выдает, говорит что перевода на мою фамилию: Федотенко Л.В. нет. Помогите разобраться куда делись мои деньги.

Ответить  ·  0
Ольга Павловна
26.10.2017 11:02

Очень огорчает доставка зарубежных посылок,с января 2017 года на отделение 69104 не пришло четыре посылки и одна сына в общей сумме60$. Примите меры

Ответить  ·  0
пан Сергій Айбабін
27.09.2017 18:22

Дивно, але я не знайшов вашої ел.адреси. 26-09-17 мені в поштову скриньку доставили повідомлення про цінний лист. 27-09 я пішов на 68 відділення та пред'явив як і вимагається "посвідчення" пенсіонера. Мені відмовили та сказали надати паспорт. В повідомленні написано "...документ, що посвідчує особу", а не слово "паспорт". Пишіть конкретно, що ви хочете бачити і, я принесу: ніж, кастет, кийок... Я зфотографував чиновниць, котрі образили українця і громадянина України, була б у вас ел. адреса...

Ответить  ·  0
Валентин
09.09.2017 17:17

В 5отд. Укрпочты тарифы на отправления посылок указаны с учетом НДС. Но с меня сверх указанной суммы НДС взяли. На мой вопрос работница отделения порекомендовала обратится к руководству так как за эту информацию не отвечает и разбираться не пожелала. Просьба выяснить где ошибка. Это было 02.09.17 в 12.50. Квитанция со мной.

Ответить  ·  0
Оксана
15.07.2017 11:51

Сегодня в отделении 39 Запорожье в11-30 , в рабочий день не захотели обслуживать, хотя все были на месте. Закрыли дверь и не пускали. Причину не объяснили. Хотя вчера я уточнила график у почтальона.

Ответить  ·  0
Кристина
16.03.2017 22:50

Ужасная работа почты! На столько уже медленные стали! Я пользуюсь Вашей почтой больше года и с каждым разом все больше в шоке! Как можно принять посылку и держать ее неделю у себя на отделении и даже не зарегестрировать? Посылку по Запорожью я жду больше недели! Вам ее отвезти с одного отделения на другое! К чему эти задержки! Уважаемое руководство! Если Вы не можете справиться со своими подчиненными и по активнее работать то я буду жаловаться во все возможные вышестоящие места, чтоб принимали меры!

Ответить  ·  1
Екатерина
22.08.2016 12:49

Добрый день. Очень возмущена отсутствием МАРМАШИНЫ! Сначала говорили, что она на ремонте, потом что ее списали, а новой не предвидеться. Теперь приходиться около часа стоять возле окошка, ждать пока взвесят каждое письмо, а потом еще и марки клеить....

Ответить  ·  1