просп. Леси Украинский, 19, Калуш

Индекс: 77304

Адрес: просп. Леси Украинский, 19

Населенный пункт: Калуш

Телефон: 0347265391

Время работы:

  • понедельник-пятница: 8:00 - 18:30 (Перерыв: 13:00 - 14:00)
  • суббота: 8:00 - 17:30 (Перерыв: 13:00 - 14:00)

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.



Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [10]


Відправила посилку дітям обікрали більше половини взуття солодощі і т.д що за люди там працюють безсовісні

Ответить  ·  0

Для чого в них є номер телефону, якщо на нього ніхто не відповідає?!

Ответить  ·  2

Укрпоштою користуюсь давно...Ніколи сер'йозних зауважень не було.Завжди отримувала свої посилки,в тому числі і з Китаю.Поштарка завжди повідомляла,або приходило сповіщення на телефон.Але не цього разу....Сповіщення не прийшло(пов'язала це зі святами)...Коли звернулась на центральне відділення вияснилось,що я свою посилку вже отримала!!!!Мало того в відомості стояв підпис,схожий на мій!!!!Це посилка,яку видають під документ.Документ завжди при мені!І склерозом я ще хворію!Хотілось би вірити,що працівники до цього не причетні,але мало віриться...І відеодоказів мені ніхто не надав...

Ответить  ·  0

Я вислав посилку мамі на свята із Америки і у вашому відділені прийому посилок вона була відкрита і з неї украли дві коробки цукерок і таблетки ! Це наскільки треба бути жалюгідними щоб це зробити одним словом злодії !Бог вам суддя !!!!

Ответить  ·  1

Хамське відділення 11у М.Калуш!!! То я 4місяці не можу зняти аліменти, бо у мене інше прізвище, хоч надала витяг із ЗАГСу про зміну прізвища. Тож, на пошті сказали, що це не документ для них.Сварилась довго, аж звернулась до начальника зв'язку, при мені передзвонив до них, тоді зняла. Повідомлення не приносять. Знаю, коли є перевід -іду питати, а вони кажуть, що немає. Грубим тоном "наказала" перевірити, бо знаю, що є, тоді уже,, ой, не замітила, є перевід... Це так кожного місяця. А сьогодні рішила передзвонити уточнити чи є (бо у мене немовлятко після прививки, не можу вийти), то ж вона гаркнула)"беріть документи і приходьте взнавати" і кинула трубку. Дзвоню ще раз -піднімають і кидають. Бачу що потрібно знову йти до начальника на центральне відділення, но уже у письмовій формі.

Ответить  ·  0

Наше предприятие заключила договор о поставке почтовых писем с отд. 47 г. Мариуполь пр Металлургов 102. После смены руководителя, стало просто невозможно получать письма. Работает один оператор, в одно окно и письма и оплата квитанций и посылки. Хотя письма должен приносить согласно договора почтальон. Прошу наведите порядок в этом отделении. Если руководитель не может организовать работу, ей там не место. Заранее спасибо

Ответить  ·  0

Жах. Іншими словами укрпошту не назвеш. Замовивши посилки з китаю і переконавшись у продавців що посилка, все таки, доставлена, я прийшла на почту, почувши там 'ніяких посилок адресованих вам немає, мабуть вас дурять. На заважайте мені, не бачите я працюю' Я розтроїна вийшла з відділення, але додумалась до одної хитрої штуки. Повернулась і вже в наказовому тоні попросила віддати мені посилку. Ви не повірите, але жіночка пішла, порилась і віддала моїх 6 посилок. 7 з решти так і ' не прийшло' Дякую програмі лояльності Joom, що повертають клієнтам кошти, в разі таких випадків. Жіночка вище влучно сказала, Нова пошта, вона хоч і достатньо дорога, але там принаймі тебе нормально обслужать. На рахунок інших посилок-нічого кращого. Дуже добре якшо тобі ту посилку(вибачте, тавтологія) хочаб віддадуть. І не нахамлять як дикі недорозвинуті кури. Ввічливий і приємний персонал-найкраще що може бути, ви, нажаль, такими якостями не наділені. Шкода що не можу зараз припинити користуватись вашими послугами і повинна терпіти такі незручності і конфузи. Однак, думаю, при першій можливості змінити варіант доставки - я це зроблю. ❗

Ответить  ·  0

На стаціонарному телефоні постійно знята телефонна трубка, додзвонитись не реально. Інформацію надати не можуть, тільки хамлять. у квитанціях вказують адреси, які не відповідають адресам на конвертах. Не уважні, безвідповідальні і хами.

Ответить  ·  0

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  -2

Хочу у Вас дізнатись коли ви наведете порядок у першому відділенні. Прийшовши перший раз за посилкою мені сказали прийти завтра бо не можуть знайти , прийшовши завтра мені сказали прийти післязавтра бо не було часу її пошукати прийшовши ще через день в 10.05 годин мені відповіли що закрили касу і посилку недадуть .(це було в лютому). Отримавши повідомлення про чергову посилку 16 квітня мені її також не видали бо нема часу мене обслужити так як в них дуже багато роботи. Прошу Вас надіслати контакти центрального офісу України для дублювання скарги.

Ответить  ·  0

Смотрите также отделения Новой Почты (Калуш)