Це просто ЖАХ!!!((( Чоловік-працівник, який працює на залі 13 відділення у Хмельницькому, АГРЕСИВНА ТА НЕОДЕКВАТНА людина!!! Такі люди не маю права працювати та взагалі спілкуватися з людьми, тем більш в умовах карантину!!! Прошу керівництво Укрпошти прийняти міри та вирішити питання. Дякую!
Отвратительное отделение, была бы моя воля никогда туда бы не ходила. Никогда не приходит курьер, хотя посылка предусматривает . Иногда звонят и никогда не приходит. Часто посылки у них лежат, они не сообщают, нужно сомим всё контролировать
06.03.2019. До цього часу нарікань на роботу працівників у мене майже не було (окрім випадку, коли у серпні 2018 р. надіслана мені посилка провалялася у поштовому відділенні два тижні, поки я не почала обурюватись, тоді мені її видали). Але сьогодні я обурена. Прийшла до віконця адміністратора з повторним проханням, щоб кореспонденція, яка надсилається на мою поштову адресу, поштарі клали у абонентську скриньку, яка проплачена до кінця 2019 р. (заява моя даного змісту була написана ще 04.07.2018 р.). Робітниця (адміністратор? - прізвище поки що не вияснила - жінка з пишною блондинистою зачіскою) хамськи зі мною поводилась, на підвищенних тонах розказувала мені, що за абонскриньку треба платити (нагадую, проплачена до кінця 2019 р.) і ніякої моєї подібної заяви у них немає. Коли я почала наполягати, щоб вона підняла мою заяву і добре роздивилась, що там написано, тоді вона звернулась до іншої робітниці (Олексіївни - з якою до того часу, я й мала справу, і вона вирішувала питання якісно і швидко), яка й підтвердила мої слова, дуже неввічливо швирнула мені лист паперу і сказала писати знову заяву, не підказавши навіть на чиє ім'я її треба написати. Я у довільній формі склала заяву і хвилин 10 чекала, коли та "пані" забере її (вона прекрасно мене бачила, бо сиділа на місці адміністратора). Потім крізь зуби процідила, щоб я передала свою заяву у сусіднє віконечко оператору. Таке у меня сьогодні вийшло спілкування з працівниками поштового відділення № 13 м. Хмельницького. Шановні працівники, ви працюєте у сфері обслуговування, будьте, будь ласка, уважними до клієнтів і як мінімум ввічливими до своїх співгромадян. Ми усі бажаємо жити краще, тому давайте починати з себе і відноситись до ближнього з повагою.
в четвертому вікні працює просто хамка стара. Кожен раз відповідає, ніби я у неї в борг гроші беру, йдучи за посилкою бубонить як її задовбали люди, які посилки просять і т.д. і так кожен раз. Вже набридло терпіти це хамсто, якого тоді взагалі працювати? раз так складно виконувати свою роботу.
Отзывы [10]
23.03.2021 11:29
Це просто ЖАХ!!!((( Чоловік-працівник, який працює на залі 13 відділення у Хмельницькому, АГРЕСИВНА ТА НЕОДЕКВАТНА людина!!! Такі люди не маю права працювати та взагалі спілкуватися з людьми, тем більш в умовах карантину!!! Прошу керівництво Укрпошти прийняти міри та вирішити питання. Дякую!
17.11.2020 16:31
Отвратительное отделение, была бы моя воля никогда туда бы не ходила. Никогда не приходит курьер, хотя посылка предусматривает . Иногда звонят и никогда не приходит. Часто посылки у них лежат, они не сообщают, нужно сомим всё контролировать
15.03.2019 06:27
Задоволена роботою працівників цього відділення! Все ввічливо, чемно. Відправляла лист закордон - дівчинка швидко все зробила. Молодець!
06.03.2019 20:18
06.03.2019. До цього часу нарікань на роботу працівників у мене майже не було (окрім випадку, коли у серпні 2018 р. надіслана мені посилка провалялася у поштовому відділенні два тижні, поки я не почала обурюватись, тоді мені її видали). Але сьогодні я обурена. Прийшла до віконця адміністратора з повторним проханням, щоб кореспонденція, яка надсилається на мою поштову адресу, поштарі клали у абонентську скриньку, яка проплачена до кінця 2019 р. (заява моя даного змісту була написана ще 04.07.2018 р.). Робітниця (адміністратор? - прізвище поки що не вияснила - жінка з пишною блондинистою зачіскою) хамськи зі мною поводилась, на підвищенних тонах розказувала мені, що за абонскриньку треба платити (нагадую, проплачена до кінця 2019 р.) і ніякої моєї подібної заяви у них немає. Коли я почала наполягати, щоб вона підняла мою заяву і добре роздивилась, що там написано, тоді вона звернулась до іншої робітниці (Олексіївни - з якою до того часу, я й мала справу, і вона вирішувала питання якісно і швидко), яка й підтвердила мої слова, дуже неввічливо швирнула мені лист паперу і сказала писати знову заяву, не підказавши навіть на чиє ім'я її треба написати. Я у довільній формі склала заяву і хвилин 10 чекала, коли та "пані" забере її (вона прекрасно мене бачила, бо сиділа на місці адміністратора). Потім крізь зуби процідила, щоб я передала свою заяву у сусіднє віконечко оператору. Таке у меня сьогодні вийшло спілкування з працівниками поштового відділення № 13 м. Хмельницького. Шановні працівники, ви працюєте у сфері обслуговування, будьте, будь ласка, уважними до клієнтів і як мінімум ввічливими до своїх співгромадян. Ми усі бажаємо жити краще, тому давайте починати з себе і відноситись до ближнього з повагою.
16.02.2019 14:55
1.02.2019 на 4 касі отримала міжнародне замовлення, працівник ввічливо мене обслужила. Виношу їй подяку
11.09.2018 12:33
Там хамки майже в кожному вікні!!!
04.04.2018 19:58
в четвертому вікні працює просто хамка стара. Кожен раз відповідає, ніби я у неї в борг гроші беру, йдучи за посилкою бубонить як її задовбали люди, які посилки просять і т.д. і так кожен раз. Вже набридло терпіти це хамсто, якого тоді взагалі працювати? раз так складно виконувати свою роботу.
05.03.2018 14:59
Инвалид ждёт пенсию целый день не может позвонить и на почту выйти не кому.Вот какая у нас почта.
05.03.2018 14:58
Инвалид ждёт пенсию целый день не может позвонить и на почту выйти не кому.Вот какая у нас почта.
25.11.2017 10:51
Якщо буде посилка позвоните