0/5!!!Просто ЖАХ!
Жахливе обслуговування,вічно працює 1 каса що на отримання посилок,що на оплату комуналок,що на отримання з магазину "Розетки".Хоча ходе там 5-6 осіб але каса працює 1!
Відстояти в черзі,щоб тобі сказали що посилка не прийшла(на сайті по ттн світить що вже в відділенні) і ще на наступний день з'ясовувати що комп завис тому й не показало що посилка була у відділенні.
Получила посылку с Китая пустую, связалась с службой поддержки. Они сказали, что я должна взять на отделении почты акт о вскрытии. А почтальенша отказывается мне дать акт о вскрытии. Что делать? По ул. Л.Украинки новая почтальонша и начались прблемы: уведомления на газ, свет она кладет не в почтовый ящик, а бросает под двор. У меня есть зафиксированое видео с видеокамер. С прежней почтальеншей никаких проблем не было. Всегда приходили извещения о посылках и почта была всегда в почтовом ящике. Пожалуйста разберитесь с сотрудником. И еще, ...я почтальеншу спросила о том, что посылки с Китая почему то по отслеживанию уже давно в Украине, а я их никак не могу получить, на что она мне ответила: - может почтовый ящик плохой, или может соседи забирают... Повторяю! раньше никаких проблем не было, почтовый ящик у меня нормальный, соседи отличные. И я специально проследила на видеокамере как она вчера бросила уведомление за электроэнергию не в почтовый ящик, а всторону.. Очень прошу повоздействовать на сотрудника! Заранее спасибо.
Сьогодні 8.09.18, відділення на Ступака 4 зачинена, висить непримітна об'ява, що графік роботи змінено. Чому на сайті Укрпошти інформації про це немає? Чому люди мають втрачати час? Обурена відношенням до споживача (((
Уважаемые друзья! Я в Киеве давно жду посылку с Алиэкспресс №RG941545903CN. Мне сообщили, что она ещё 12 мая доставлена в Фастов на Почту Украины. Почему же вы до сих пор не переслали её в Киев??Прошу ваших активных действий и информации о них. С уважением Бутович.
Скажіть будь-ласка про яке обслуговуання може йти мова, якщо людина працює на пошті в не людських умовах? Газового опалення не має, так як газ відрізали... Світло відрізали теж, що впливає на отримання чи відправлення посилок... Мені нещодавно (а точніше 18.11.2017 відправили посилку з Панютиного (орієнстовно Харків), посилка довго йшла (цілий тиждень) - але це не біда, а біда в тім, що я не можу її отримати!!!!!!! Так як світла на відділенні не має, робітниця не може провести документально отримання посилки, і прийняти в мене кошти (які має отримати людина, що відправляла)... Це рівень управління нинішнього керівництва, чи ліпше сказати БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ!!! Я вже не кажу про себе, що мені просто отримати посилку і заплатити, а що казати про людину, яка сидить без світла і опалення на роботі, і намагається хоч якось виконати свої обовязки... (Хоча виконати їх в повній мірі не можливо). Дякую Вам величезне "провідні" спеціалісти за модернізацію і сучасне обслуговування! Рівень довіри до Укрпошти падає, а Вам до цього й діла немає! МОЛОДЦІ! З повагою, громадянка міста Фастів, Анісімова Марія Миколаївна
У центральному відділенні м Фастів відношення ЖАХЛИВЕ!!! Особливо мадам Позднякова рідкісна людина!!!! Такого скотского відношення як від неї я ще не зустрічала!!! Не перший раз і до кожного!!! Поваги зовсім ніякої, про вихованість і привітність взагалі мовчу!!! Ніби додому прийшла до неї!!!! Як "таке" можна ставити на обслуговування людей, її взагалі треба ізолювати!!!!
Не платите коммунальные через фастовскую почту. Спустя 8 дней деньги Укртелекому неперечислены. При прозьбе решить этот вопрос такое ощущение, что это я должна крупную сумму заведующей. Пошла домой ни с чем...
Отзывы [9]
22.12.2021 13:15
0/5!!!Просто ЖАХ! Жахливе обслуговування,вічно працює 1 каса що на отримання посилок,що на оплату комуналок,що на отримання з магазину "Розетки".Хоча ходе там 5-6 осіб але каса працює 1! Відстояти в черзі,щоб тобі сказали що посилка не прийшла(на сайті по ттн світить що вже в відділенні) і ще на наступний день з'ясовувати що комп завис тому й не показало що посилка була у відділенні.
17.11.2018 07:23
Получила посылку с Китая пустую, связалась с службой поддержки. Они сказали, что я должна взять на отделении почты акт о вскрытии. А почтальенша отказывается мне дать акт о вскрытии. Что делать? По ул. Л.Украинки новая почтальонша и начались прблемы: уведомления на газ, свет она кладет не в почтовый ящик, а бросает под двор. У меня есть зафиксированое видео с видеокамер. С прежней почтальеншей никаких проблем не было. Всегда приходили извещения о посылках и почта была всегда в почтовом ящике. Пожалуйста разберитесь с сотрудником.
И еще, ...я почтальеншу спросила о том, что посылки с Китая почему то по отслеживанию уже давно в Украине, а я их никак не могу получить, на что она мне ответила:
- может почтовый ящик плохой, или может соседи забирают...
Повторяю! раньше никаких проблем не было, почтовый ящик у меня нормальный, соседи отличные. И я специально проследила на видеокамере как она вчера бросила уведомление за электроэнергию не в почтовый ящик, а всторону..
Очень прошу повоздействовать на сотрудника!
Заранее спасибо.
08.09.2018 07:14
Сьогодні 8.09.18, відділення на Ступака 4 зачинена, висить непримітна об'ява, що графік роботи змінено. Чому на сайті Укрпошти інформації про це немає? Чому люди мають втрачати час? Обурена відношенням до споживача (((
22.06.2018 07:44
Уважаемые друзья! Я в Киеве давно жду посылку с Алиэкспресс №RG941545903CN. Мне сообщили, что она ещё 12 мая доставлена в Фастов на Почту Украины. Почему же вы до сих пор не переслали её в Киев??Прошу ваших активных действий и информации о них. С уважением Бутович.
25.11.2017 09:20
Скажіть будь-ласка про яке обслуговуання може йти мова, якщо людина працює на пошті в не людських умовах? Газового опалення не має, так як газ відрізали... Світло відрізали теж, що впливає на отримання чи відправлення посилок... Мені нещодавно (а точніше 18.11.2017 відправили посилку з Панютиного (орієнстовно Харків), посилка довго йшла (цілий тиждень) - але це не біда, а біда в тім, що я не можу її отримати!!!!!!! Так як світла на відділенні не має, робітниця не може провести документально отримання посилки, і прийняти в мене кошти (які має отримати людина, що відправляла)... Це рівень управління нинішнього керівництва, чи ліпше сказати БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ!!! Я вже не кажу про себе, що мені просто отримати посилку і заплатити, а що казати про людину, яка сидить без світла і опалення на роботі, і намагається хоч якось виконати свої обовязки... (Хоча виконати їх в повній мірі не можливо). Дякую Вам величезне "провідні" спеціалісти за модернізацію і сучасне обслуговування! Рівень довіри до Укрпошти падає, а Вам до цього й діла немає! МОЛОДЦІ!
З повагою, громадянка міста Фастів, Анісімова Марія Миколаївна
29.08.2017 11:09
Доброго дня,чому відділення №3 по вул.Поштовій Завокзалля так часото зачинене?Ваш працівник працює?
13.08.2017 08:36
У центральному відділенні м Фастів відношення ЖАХЛИВЕ!!! Особливо мадам Позднякова рідкісна людина!!!! Такого скотского відношення як від неї я ще не зустрічала!!! Не перший раз і до кожного!!! Поваги зовсім ніякої, про вихованість і привітність взагалі мовчу!!! Ніби додому прийшла до неї!!!! Як "таке" можна ставити на обслуговування людей, її взагалі треба ізолювати!!!!
20.07.2017 09:54
Відношення до людей жахливе, спитати нічого не можна, кидаються наче "собаки". Таке відчуття що прийшла до них додому, грублять, кричать.
23.12.2015 14:36
Не платите коммунальные через фастовскую почту. Спустя 8 дней деньги Укртелекому неперечислены. При прозьбе решить этот вопрос такое ощущение, что это я должна крупную сумму заведующей. Пошла домой ни с чем...