6-го октября отправила на данное отделение посылку с наложенным платежём. 8-го в личном кабинете пишет ,что посылка на месте. 10-го получателю не отдали посылку-сказали её нет. 11-го числа оформила обращение -жалобу на горячей линии о сложившейся ситуации. 16-го получатель снова обратился на отделение- но сказали ,что нет и не было таковой. Я позвонила снова на горячую, прочитали результат обращения - типа извините за некорректную работу оператора, а я им - и что? посылку то не отдали снова! ещё раз оформила жалобу... И спустя некоторое время догадалась поискать № телефона самого отделения 79000 . Звоню- называю номер посылки, получателя .... говорят что ищут и эдак минут семь искали... а я сижу и слушаю с мобильного на стационарный тишину... В итоге минут через десять говорят - посылка стоит и они не знают, почему за ней никто не приходит... Сервис- всем сервисам Сервис! Что за бардак творится на этом отделении и судя по отзывам уже не первый год ? Почему вышестоящие органы не реагируют и не исправляют обстановку?
Протягом дня. Тричі телефонувала за ном.телефону (032)261-51-43, 236-74-52. Жодної відповіді!!!! Що за сервіс! За що Ваші просиджувачі штанів ось там, отримують кошти!? Зайти неможливо, додзвонитись теж!
Доброго дня, хотіла би одержати інформацію відносно посилки з Франції.28.05 посилку відіслали і вже 21 день пройшов ,а її все немає. Номер посилки слідуючий : ew091063127fr Буду дуже вдячна за відповідь. З повагою Олекса Ірина
Доброго дня, на даний момент у всій країні карантин, приймаються міри захисту розповсюдження вірусу, тоді як Укрпошта навпаки знімає скляні перегородки, щоб збільшити вірогідність розповсюдження вірусу. Шановні керівники відділень, зробіть безпечним місце праці своїх працівників, а саме, обмежте кількість людей,які перебувають на відділені, надайте охорону,також забезпечте засобами захисту.
Жахливий сервіс. Мені надіслали листівку із Шрі Ланки 14.01.20. Так от, люди в інших країнах, у Києві отримали, куди також надсилали, а у Львові нє, не було, нє,не чули.
Какую же глупость я совершил не выбрав доставку с помощью mistexpress до ближайшего города. Теперь уже почти 2 недели моя посылка лежит в отделении Укрпошты 79000 во Львове, и я уже даже не знаю стоит ли ждать. Позвонил на горячую линию, они записали обращение, но говорят рассмотрят в течение 5 дней. Нельзя же сразу позвонить и подогнать их. После такого неудивительно, что все жалуются на Укрпочту и предпочитают другие виды доставки, вот каков он сервис европейского уровня
Жахливий сервіс - це фірмовий стиль Укрпошти, а додзвонитися за будь-яким із телефонів, щоб якось вирішити питання міжнародної доставки з Алі-експрес, неможливо. Окремо хочу відмітити балаган та хамство у відділі доставки у 57 відділенні Львова по вул. Коновальця. Бажаю цій установі швидкого банкрутства, щоб вона перестала мордувати клієнтів своїм недолугим "сервісом".
Отзывы [10]
16.10.2020 15:19
6-го октября отправила на данное отделение посылку с наложенным платежём. 8-го в личном кабинете пишет ,что посылка на месте. 10-го получателю не отдали посылку-сказали её нет. 11-го числа оформила обращение -жалобу на горячей линии о сложившейся ситуации. 16-го получатель снова обратился на отделение- но сказали ,что нет и не было таковой. Я позвонила снова на горячую, прочитали результат обращения - типа извините за некорректную работу оператора, а я им - и что? посылку то не отдали снова! ещё раз оформила жалобу... И спустя некоторое время догадалась поискать № телефона самого отделения 79000 . Звоню- называю номер посылки, получателя .... говорят что ищут и эдак минут семь искали... а я сижу и слушаю с мобильного на стационарный тишину... В итоге минут через десять говорят - посылка стоит и они не знают, почему за ней никто не приходит... Сервис- всем сервисам Сервис! Что за бардак творится на этом отделении и судя по отзывам уже не первый год ? Почему вышестоящие органы не реагируют и не исправляют обстановку?
10.07.2020 10:32
Протягом дня. Тричі телефонувала за ном.телефону (032)261-51-43, 236-74-52. Жодної відповіді!!!! Що за сервіс! За що Ваші просиджувачі штанів ось там, отримують кошти!? Зайти неможливо, додзвонитись теж!
19.06.2020 02:39
Доброго дня,
хотіла би одержати інформацію відносно посилки з Франції.28.05 посилку відіслали і вже 21 день пройшов ,а її все немає. Номер посилки слідуючий : ew091063127fr
Буду дуже вдячна за відповідь.
З повагою Олекса Ірина
17.03.2020 15:08
Доброго дня, на даний момент у всій країні карантин, приймаються міри захисту розповсюдження вірусу, тоді як Укрпошта навпаки знімає скляні перегородки, щоб збільшити вірогідність розповсюдження вірусу.
Шановні керівники відділень, зробіть безпечним місце праці своїх працівників, а саме, обмежте кількість людей,які перебувають на відділені, надайте охорону,також забезпечте засобами захисту.
18.02.2020 12:16
Жахливий сервіс. Мені надіслали листівку із Шрі Ланки 14.01.20. Так от, люди в інших країнах, у Києві отримали, куди також надсилали, а у Львові нє, не було, нє,не чули.
28.01.2020 16:39
Про отримання посилки не сповіщають ні з аліекспрес ні з джум
А остальне так як люди пишуть
11.12.2019 16:22
Какую же глупость я совершил не выбрав доставку с помощью mistexpress до ближайшего города. Теперь уже почти 2 недели моя посылка лежит в отделении Укрпошты 79000 во Львове, и я уже даже не знаю стоит ли ждать. Позвонил на горячую линию, они записали обращение, но говорят рассмотрят в течение 5 дней. Нельзя же сразу позвонить и подогнать их.
После такого неудивительно, что все жалуются на Укрпочту и предпочитают другие виды доставки, вот каков он сервис европейского уровня
03.12.2019 13:15
Жахливий сервіс - це фірмовий стиль Укрпошти, а додзвонитися за будь-яким із телефонів, щоб якось вирішити питання міжнародної доставки з Алі-експрес, неможливо. Окремо хочу відмітити балаган та хамство у відділі доставки у 57 відділенні Львова по вул. Коновальця. Бажаю цій установі швидкого банкрутства, щоб вона перестала мордувати клієнтів своїм недолугим "сервісом".
17.09.2019 23:38
Від 23 серпня у вас знаходиться мій рекомендований лист за трек-кодом 2370001216707. Чому не відправляєте отримувачу?
10.11.2018 16:34
Щира подяка працівнику Володі 7 вікно /відправка/ посилок за добросовісну роботу. Побільше б таких працівників.