ул. Городоцкая, 151, Львов

Индекс: 79018

Адрес: ул. Городоцкая, 151

Населенный пункт: Львов

Телефон: (032) 238-24-07

Время работы:

  • понедельник-пятница: 8:00 - 19:00
  • суббота: 8:00 - 16:00

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.

Почтовые отделения рядом

QR-код

Почта с индексом 79018 Львов Контакты qr

Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [9]

Елена
07.12.2020 17:46

Я відстежую свою помилку,яка має прийти в Озерне,що вона у вас у Львові і вже вручена,як таке можливо якщо вказана зовсім друга адреса ,подивіться ,будь ласка, Тин 8201100112129,,можливо збій в системі і не правильно відстежується замвлення

Ответить  ·  0
Тарас
16.01.2020 15:49

Отримую посилку, чекав 3 дні, довга черга, обслуговує одна людина, паралельно малярі фарбують грати, запах неможливий. Укрпошті ще дуже далеко до Нової пошти.

Ответить  ·  0
микола
07.08.2018 12:03

мені надіслали не нату укр почту а ви могли б відправити на укрпочта 81075 великополе львів

Ответить  ·  0
Клієнт
24.07.2018 15:58

Жахливе відділення, абсолютно жодного поділу за послугами. Єдина черга. Для відправки чи отримання посилки доводиться вистояти 2 год. в черзі. Хамське відношення персоналу. Графік роботи на сайті і дверях не відповідає дійсності. Більше не користуватимусь, і нікому не раджу!

Ответить  ·  4
ТАРАС
16.07.2018 21:49

13.07.18 О 8.41 ДО ВІДДІЛЕННЯ НАДІЙШОВ ЗАКАЗНИЙ ЛИСТ 8200001336760. СТАНОМ НА 16.07.18 ВІН ЧОМУСЬ НЕ ВРУЧЕНИЙ.. В ЧОМУ ПРИЧИНА

Ответить  ·  0
Галина
03.07.2018 10:54

Доброго дня!
Чому графік роботи який є в вас на сайті та на відділенні відрізняються?
Також цікавить чому відділення не працює по жодному з тих двох графіків?
У вас на сайті грапфік роботи з 8:00 до 19:00, на поштовому відділенні графік висить з 8:00 до 20:00 у будній день. Насправді працюють лише до 18:00.
Яким чином працююча людина може прийти та отримати свою посилку, якщо вони працюють лише в робочий час?
https://www.screencast.com/t/eBGXOPbR

Надалі співпрацювати з укрпоштою не планую, також друзям буду радити не звязуватись з укрпоштою.
Також телефон який висить у відділення для скарг не працює ні в 18:30 ні в 10:30

Ответить  ·  1
Наталя
25.04.2016 13:52

Посилка на пошті лежить більше тижня і жодного повідомлення про це не отримано.Передзвонила, то в хамовито-культурній формі сказали то прийдіть і звберіть.Жахливе враження!

Ответить  ·  1
Світлана
20.11.2015 15:45

Подзвонила, щоб дізнатись долю рекомендаційного листа,який по базі пошуку вручено (дзвонив одержувач,що не одержав жодного листа),мене попросили педзвонити, коли буде листоноша, передзвонювала у вказаний час п'ять разів,щоразу брали слухавку і одразу ж кидали. Через їхню халатність пропали мої гроші за рекомендований лист, прийшлось шукати альтернативні способи,що понесли за собою додаткові витрати. Ганьба.

Ответить  ·  2
Роман
30.06.2015 15:14

не можуть знайти посилку яка вже там знаходиться 5 днів)що це за халатність

Ответить  ·  2