ул. Коновальца, 97, Львов

Индекс: 79057

Адрес: ул. Коновальца, 97

Населенный пункт: Львов

Телефон: (032) 237-51-81

Время работы:

  • понедельник-пятница: 8:00 - 19:00 (Перерыв: 13:00 - 14:00)
  • суббота: 8:00 - 16:00 (Перерыв: 13:00 - 14:00)

Внимание! Рекомендуем уточнить график работы отделения по телефону.


QR-код

Почта с индексом 79057 Львов Контакты qr

Написать отзыв

Не публикуется на сайте

Отзывы [10]


Посилка прибула в в відділення дозвонитись неможу щоб перенаправити в інше місто бо я там не живу, слухавки не беруть неприємна ситуацію хочу получити свою помилку але ніяк неможу

Ответить  ·  0

Моя помилка прибула в то відділення хотя я живу взагалі не в львіві телефон вони не беруть моя помилка там просто лежить а я за неї гроші віддала

Ответить  ·  0

Неприємно вражена обслуговуванням на відділені 79057!
Не вперше стикаюсь з низькою кваліфікацією персоналу, обізнаністю в своїх прямих посадових обов'язках, і що головне: тривалим часом обслуговування відвідувачів, що створює довгі черги! Останнім часом помітила, що працює лише один оператор. Щоб отримати посилку оператор відправляє в коморку, той що в коморці відправляє до 3 віконечка. А черга одна загальна довга до того ж одного оператора. Простоявши в черзі, перешукали коробки і сказали немає Вашої посилки. В інший день, інший оператор питає код, теж довго шукає і знаходить. Віддають посилки як хочуть: в когось вимагають паспорт і присутність, а мені зовсім недавно вручили чужу посилку! Коли буде порядок?

Ответить  ·  0

На 57 відділення приблудився заказний лист, який направлявся до 58 відділення і ось він лежить у них тиждень а вони не бачуть що воно не іхнє. Звонила на гарячу лінію 4.10 обіцяли що вони дошлють, але статус так і не міняється. До кого звертатись, одержувач жде відправлення 3859011781629

Ответить  ·  0

Там відкладена слухавка. Сама бачила.

Ответить  ·  1

Доброго дня, вже годину намагаюсь додзвонитись до відділення , весь час зайнято, таке враження, що відклали трубку , що б їх не турбували

Ответить  ·  1

Некомпетентність і небажання виправляти помилки, недобросовісність та нехлюйство - типова радянська структура з радянською завідувачкою: за переказ коштів в оплату інтернет -магазину 670 грн, було нараховано 10%, замість законних 5% (за телефоном гарячої лінії було підтверджено неправомірність стягнення 10%), натомість завідувач запропонувала, щоб "гаряча лінія і кошти повертала. Якщо отак нараховується усім, непогані кошти крадуться...Крім того, китайські посилки засовуються в двері у розірваному вигляді. Вважаю, що на сьогодні можна знайти кращих працівників!

Ответить  ·  3

Не відділення а Бог зна що!!!! Приходила пару раз питатись чи часом не прийшла посилка з Китаю, шукати її ніхто не горів бажанням. Думала не дойшла, через пару місяців знов замовила товар на Алі....не прийшло, з пошти не дзвонять, потім ходила, кажуть нема...замовили знову. На цей раз вже забрала, але і дві попередніх також, одну з них замовляла 8 міс тому!

Ответить  ·  0

Рагулі Нє?

Ответить  ·  2

Нова працівниця відділення не вміє спілкуватися,не відповідає на запитання. Відправляла важливий лист з документами,не захотіла приклеїти марку на конверт,а натомість жбурнула мені суху речовину для клеїння. Це-не працівники,а хами самі справжні

Ответить  ·  0

Як можна замовити доставку про яку ви вказуєте в своїх смс коли постійно телефон зайнятий,через вас моя посилка поїхала до відправника і втратив кошти.Дякую за чудове обслуговування.

Ответить  ·  0

Не розумію за яким графіком працює 57 відділення! В листопаді - до 19.00, а в грудні вони вирішили до 18.00, хоть графік на дверях повідомляє, що до 19.00. Прошу надати відповідь, за яким графіком працює дане відділення!

Ответить  ·  0

Смотрите также отделения Новой Почты (Львов)