Работники молодого возраста приятные в общении, хорошо исполняют свою работу, а работницам возраста постарше, к примеру все эти бабушки не довольные жизнью, уже пусть идут на пенсию, а не мотают нервы клиентам и показывают свои недовольные лица.
Хочу сказати, що такого хамства, як від начальника 30 відділення, Рябоконь Віти, за своє життя ще не чула. Звернулась з питанням, чому не працюють каси бо людей в черзі дуже багато, на що мені вона нахамила на високих тонах, сказала куди "підти" , попросивши книгу скарг мені відмовила запропонувала звенутись на гарячу лінію та відмовилась приймати комунальні платежі, так як в її посадові обов'язки не входить і вона з ком.платежів не має ніякої мотивації. Звертаюсь до дирекції, як ви берети таких людей, які не вміють спілкуватись з людьми на роботу? Жах
Хочу висловити подяку начальнику поштового відділення 21030 Віті Вікторівні за доброзичливе ставлення та добросовісне виконання службових обов'язків, а саме пошук зниклого листа, який не було доставлено кур'єрською службою 07.06.2018
Замовляю книжки на іноземних сайтах, до покращення сервісу усі посилки отримувала без проблем, але після "так званого" покращення вже 4 іноземні посилки зникли.
В этом месяце платила коммунальные услуги, оператор Гусар взяла оплату не за горячую воду, в книжке было заполнено все без ошибок, исправлений большими цифрами, а за отопление и это происходит не первый раз, именно когда оплату производишь на Укр почте!Операторы не внимательные! Из за этой ошибки мне не дадут субсидию, может оператор сделает оплату за меня ! Почему, мы плательщики должны все проверять!
Отзывы [9]
12.01.2022 17:54
Обслуговуюсь багато років і тому хочу висловити подяку працівникам відділення 21030. Ввічливий персонал, оперативне обслуговування.
28.03.2021 08:31
Хорошие девочки,никого не знаю лично,но обслуживаюсь много лет на этом отделении...ни одного неприятного случая! спасибо!
09.07.2020 15:09
Большое спасибо сотрудницам почтового отделения г.Винница на проспекте Юности, всё дружелюбно показали, объяснили и помогли отправить письмо, спасибо!
13.12.2019 12:41
Работники молодого возраста приятные в общении, хорошо исполняют свою работу, а работницам возраста постарше, к примеру все эти бабушки не довольные жизнью, уже пусть идут на пенсию, а не мотают нервы клиентам и показывают свои недовольные лица.
27.05.2019 20:38
Працівники не належним чином виконують свої обов'язки. 3 дні мені намагались віддати чужу посилку, не перевіривши прізвище на ній, чи то моя чи ні.
19.06.2018 22:27
Хочу сказати, що такого хамства, як від начальника 30 відділення, Рябоконь Віти, за своє життя ще не чула. Звернулась з питанням, чому не працюють каси бо людей в черзі дуже багато, на що мені вона нахамила на високих тонах, сказала куди "підти" , попросивши книгу скарг мені відмовила запропонувала звенутись на гарячу лінію та відмовилась приймати комунальні платежі, так як в її посадові обов'язки не входить і вона з ком.платежів не має ніякої мотивації. Звертаюсь до дирекції, як ви берети таких людей, які не вміють спілкуватись з людьми на роботу? Жах
11.06.2018 13:00
Хочу висловити подяку начальнику поштового відділення 21030 Віті Вікторівні за доброзичливе ставлення та добросовісне виконання службових обов'язків, а саме пошук зниклого листа, який не було доставлено кур'єрською службою 07.06.2018
15.04.2018 05:19
Замовляю книжки на іноземних сайтах, до покращення сервісу усі посилки отримувала без проблем, але після "так званого" покращення вже 4 іноземні посилки зникли.
13.07.2017 06:59
В этом месяце платила коммунальные услуги, оператор Гусар взяла оплату не за горячую воду, в книжке было заполнено все без ошибок, исправлений большими цифрами, а за отопление и это происходит не первый раз, именно когда оплату производишь на Укр почте!Операторы не внимательные! Из за этой ошибки мне не дадут субсидию, может оператор сделает оплату за меня ! Почему, мы плательщики должны все проверять!