Сьогодні 20.04.16р. стався дуже неприємний інцидент, через те, що мене не повідомили про надходження посилки, мусила заплатити майже 10 грн. за її зберігання, ще й вислухати нотації в хамській формі чого я вчасно не прихожу за посилкою. Була би вдячна дирекціі, щоб навчили працівників ввічливому спілкуванню і поваги до клієнтив.
Отзывы [1]
20.04.2016 09:56
Сьогодні 20.04.16р. стався дуже неприємний інцидент, через те, що мене не повідомили про надходження посилки, мусила заплатити майже 10 грн. за її зберігання, ще й вислухати нотації в хамській формі чого я вчасно не прихожу за посилкою. Була би вдячна дирекціі, щоб навчили працівників ввічливому спілкуванню і поваги до клієнтив.