вул. Залізнична, 18, Умань

Назва: Відділення поштового зв'язку № 10 м. Умань Центру поштового зв’язку № 8 м.Умань Черкаської дирекції Українського державного підприємствапоштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 20310

Адреса: вул. Залізнична, 18

Населений пункт: Умань

Телефон: (04744) 25-0-60

Час роботи:

  • понеділок: 8:00 - 18:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • вівторок: 8:00 - 18:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • середа: 8:00 - 18:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • четверг: 8:00 - 18:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • п'ятниця: 8:00 - 18:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 8:00 - 15:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [3]


Сьогодні, посилку моєму мами отримала інша жінка!!! Тобто не має гарантії що вашу посилку отримаєте Ви!! Її видали іншій людині. Цікаво, як без документів, посилку на інше ім'я можна було видати іншій людині...посилку принесла до нас людина, яка отримала цю посилку, через те що, то не її посилка. Як після цього Взагалі можна на далі користувати послугами даного сервісу? Чому моя мама не отримала смс повідомлення, про те що замовлення вже на місці? Чому її посилку отримала інша особа? Посилку отримали відкриту(( ваші речі можуть потрапити у руки чужої людини, ви не отримуєте сповіщення що посилка на місці і це все сервіс Укр. Пошти!!!!!!

Ответить  ·  0

Відправила посилку на Умань з кур`єрською терміновою доставкою, повінні були доставити в понеділок на адресу отримувача, а замість цього зателефонували матері в середу і сказали, щоб вона з паспортом сама прийшла за посилкою. Телефонувала на гарячу лінію, вічливо прийняли у мене скаргу і більше нічого. Оскільки посилка була термінова, то мама пішла отримувати сама. Краще б відправила Новою поштою, на 20 гривень дорожче, а проблем ніразу не було. Нічого радити працівникам Укрпошти не буду, просто більше не скористаюсь їхніми послугами. Ситуацію описала дуже коротко і майже без емоцій.

Ответить  ·  0

Деякілька раз користувалася послугами укрпошти... І всі декілька раз була розчарована! На моя думку у відділенні на жд працюють люди які не люблять свою роботу! Нічого не можна запитати, постійно щось у відповідь кричать... Якось отримувала посилку, то мало того що шла вона днів 10, і коли вже вона була доставлена в данноме відділення (відстежела на сайті по номеру посилки), то іще й повідомлення (бумажку з пошти) про прибуття посилки чекала 2-ва дні...
Моя порада будьте трішки добрішими і вічливими з людьми для яких працюєте ...
І маленька порада ... було ю не погано трішки модернізувати вашу систему роботи, наприклад розробити систему щоб коли приходила посилка чи перекази приходили смс сповіщення на моб.номер отримувача... Оскільки дуже часто виймають папірці і пресу з поштових скриньок.

Ответить  ·  4