вул. Леніна, 171, Нові Петрівці

Назва: Відділення поштового зв'язку Нові Петрівці Центру поштового зв'язку № 10 м. Вишгород Київська обласна дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 07354

Адреса: вул. Леніна, 171

Населений пункт: Нові Петрівці

Телефон: (04596) 4-52-31

Час роботи:

  • вівторок-субота: 9:00 - 18:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Поштові відділення поруч

QR-код

Пошта з індексом 07354 Нові Петрівці Контакти qr

Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [3]


Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!

Ответить  ·  1

Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!

Ответить  ·  1

Це відділення однозначно нікому не порекомендуєш, непрофесійні ,грубі та хамовиті оператори,які не хочуть виконувати свої обов'язки, помилки та таку їх поведінку підтримує завідуюча цього відділення(особа,яка такою назвалась)
У цьому відділенні є нормою, коли оператор ,замість того,щоб знаходитись в масці!!!!!,як то визначено законом на період карантину, обслуговуючи клієнта, їсть брудними руками бутерброд, гучно чавкаючи повним ротом з розмазаним по обличчю кетчупом та майонезом!!!!!Звісно про дотримання яких санітарних норм та про яку якість обслуговування тут може йти мова?????
Ця чавкаюча оператор з обличчям в кетчупі та повністю забитим бутербродом ротом,жінка близько 50років ,худорлява з русяво рижим волоссям, відправляючи листа зробила дві грубі помилки,три рази перепитала номер телефону,на що їй чітко та розбірливо відповіли п'ють разів,але як виявилось ,поїдаючи свій бутерброд,вона ввела його з помилкою!!!!,тобто ввела сторонній номер телефону,на прохання виправити ,категорично відмовила, заявляючи ,що він непотрібен(а навіщо тоді вона його запитувала і друкувала на листі??? І що має робити номер телефона іншої людини на моєму відправленні????)
До того ж назву отримувача вона переписувала з папірця,на якому її попередньо і чітко вказали саме для неї,але при цьому додумалась зробити і в ній грубу помилку ,вказавши лише частину назви отримувача та змінивши її з однієї особи на іншу на свій погляд.Виправити теж відмовилась,заявляючи в грубій формі ,що і так дійде!!!!!!,а якщо повернеться ,то відправимо повторно!!!!!І те ж саме відповіла особа,що представилась завідуючою!!!!!Як вам таке обслуговування,оплатіть свої кошти ,відстійте чотири рази в чергах,щоб попросити цю оператора в кетчупі виправити свої помилки ,витратьте на це добру половину дня,а потім ваше відправлення піде в нікуди і повернеться назад, бо чавкаюча оператор з бутербродом в руках категорично відмовляється виправляти свої помилки!!!!!

Ответить  ·  0

Дивіться також відділення Нової Пошти (Нові Петрівці)