вул. Окружна, 33, Львів

Назва: Відділення поштового зв'язку Львів 41 Поштамту-Центру поштового зв'язку №1 м.Львів Львівська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Індекс: 79041

Адреса: вул. Окружна, 33

Населений пункт: Львів

Телефон: (032) 238-09-13

Час роботи:

  • понеділок-п'ятниця: 8:00 - 19:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)
  • субота: 8:00 - 16:00 (Перерва: 13:00 - 14:00)

Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.


Поштові відділення поруч

QR-код

Пошта з індексом 79041 Львів Контакти qr

Написати відгук

Не публікується на сайті

Відгуки [8]


RK000717224LV Моя посылка которая шла в Киев, была выдана в этом отделении непонятным людям

Ответить  ·  0

не піднімають трубки дізнатись будь яку інформацію по телефону не можливо. І чому такий короткий графік роботи ввіділення де видають міжнародне відправлення.

Ответить  ·  0

10.10.18 р прийшла до відділення отримати міжнародне відправлення. Коли сказала про це працівницям мені буркнули "це в доставку, там вже нікого немає". На моє питання де це знаходиться ще раз буркнули "з іншого боку". Ніякого привітання, чи хоча б елементарної уваги та поваги до клієнта. Зауважу що у відділені я була одна, ніякої черги чи великої завантаженості працівників.
Але найбільше вразив цей так званий "відділ доставки". Чому графік роботи з 8 по 12? Чим це регламентується? Про зовнішній вигляд відділу я промовчу.
Прошу керівництво звернути увагу на це .

Ответить  ·  3

Доброго дня, хочу поділитись відгуком про доставку пошти на даному відділенні.
Цього року вже вдруге зіштовхнулась із ситуацією, що пр отриманні міжнародної посилки, жодне інформування не надходить. При зверненні на відділення, отримую відповідь, що посилка очікує. У лідку вантаж із позначкою про делікатну посилку, я забрала вщент розтрощеним. Думаю, це не лише провина працівників відділення, а роботи УКРПОШТИ в цілому.

Також хочу зазначити, що очікую міжнародне відправлення. На сайті відстеження вказано, що ще 22/1 мені його особисто відділи у руки. Але, насправді, жодного отримання не було. І повідомлення не було. Можливо це спосіб отримання чужого майна? Тоді це насправді дуже підло та низько, у посилці подарунок дитині на Миколая.
А розбитий пакунок, це теж був подарунок дитині. Я розумію, що немая значення для пошти, що там було. А для нас має. Також, як має значення якість обслуговування . А воно жахливе. Прикро, просто прикро.

Ответить  ·  2

1. Чому неможна забрати посилку прямо на відділенні? Зайшовши перший раз на відділення, простоявши в загальній черзі близько десяти хвилин, мені повідомили що міжнародні посилки вони не видають, а тільки відділ доставки який знаходиться з протилежної сторони будівлі, пішовши до відділу доставки по БОЛОТУ , я замітив що його вхід обгороджений сигнальною стрічкою, оскільки навколо нього ведуться будівельні роботи і мені прийшлось вибирати, чи заходити в нього ризикуючи що на мене впадуть будматеріали чи відмовитись від отримання посилки, але я все таки зайшов , і зрозумів що гіршої служби доставки я не бачив, стіни обшарпані жодної вивіски або таблички куди звертатись небуло, зайшовши у випадкову кімнату, іменно кімнату, а не відділ доставки, де було декілька жіночок які між собою говорили і пили чай, (підозрюю що листоноші ,хоча форми на них небуло) це виявилось все таки відділенням і через декілька хвилин я нарешті отримав міжнародну посилку із Китаю. Шоб зрозуміти всю безглуздість ситуації і відчути її на собі, пропоную особисто відвідати відділення керівництву Укрпошти.
2. Чому я не можу забрати доставку з 8:00 - 19:00 год. згідно графіку відділення? Прийшовши вдруге в той же день близько 16:00, пройшовши шлях вище описаний, але вже одразу у відділ доставки, на обшарпаних дверях на листку формату А4 від руки було написано ‘Відділ доставки працює з 8:00-12:00’ , питання, для кого такий графік зроблений , для відвідувачів чи для персоналу, оскільки навіть лікарі мають більш лояльний графік для клієнтів, підійшовши знову до єдиної жіночки у відділені , спитав чи можу я забрати якось свою посилку не в години роботи відділу доставки , а в години роботи відділення, вона мені в грубій формі відповіла ‘маєте графік по ньому і забирайте , мене не цікавлять ваші проблеми’ і не запропонувала, жодного шляху вирішення моєї проблеми . Яким чином я маю забирати свої міжнародні посилки, якщо в ті години я на роботі, мені потрібно брати відпустку ?, а якщо їх декілька на місяць приїжає? Прошу повідомити мене, коли зміниться графік відділу доставки, відповідно до графіку відділення , і це не буде окремим підрозділом Укрпошти. Сподіваюсь на розуміння, і лояльність до клієнтів і що цей безлад припиниться.

Ответить  ·  7

Андрій ,Галя, Володя, Василь, Маруся відгукніться будьласка на наш запит

Ответить  ·  0

Шукаю сестру Маруся Терпак

Ответить  ·  0

В минулий четвер дружина з маленькою дитиною зайшла отримати бандероль у відділення на Окружній,33 (м. Львів). Було за кілька хвилин до 13.00. Так ось працівник пошти закрила перед ними двері, сказала ОБІД. А де повага до материнства?

Ответить  ·  4

Дивіться також відділення Нової Пошти (Львів)