Назва: Відділення поштового зв’язку № 16 м. Рівне Поштамту - Центру поштового зв’язку № 1 м. Рівне Рівненська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"
Індекс: 33016
Адреса: вул. Євгена Коновальця, 5
Населений пункт: Рівне
Телефон: (0362) 64-81-80
Час роботи:
Увага! Радимо уточнити графік роботи відділення по телефону.
Відгуки [7]
14.10.2021 07:42
Прийшов в Ровно на Коновальця 33016 за 40 хв до закритття. Одна мадам та ще якись хлопець-"Вы посилки не отримаете бо в нас лимит на гроши.Завтра приходьте"ПРихожу.сьогодня 14.10.21.-ЗАКРИТО.Люди гуляючи сказали щр напевно свято до понедилка.СВЯТО?Який баран тримае таких тупорилих на роботи.Мало того що 300 км посилка шла тиждень тепер ще жди?Я активно працюю в соцмережах а СЛАВУ Укрпошта ОТРИМАЕ.
14.12.2019 21:24
Шановне керівництво укрпошти, зверніть увагу на численні скарги ваших клієнтів на роботу відділення 33016. Саме в даному відділенні ви можете побачити і відчути всі недоліки робти пошти, побачинаючи від працівника, який почув що ви відслідкували посилку десь в інтернеті, відповідає що офіційний сайт укрпошти бреше, а при проханні перевірити в базі (ЦЕ Ж НЕ СКЛАДНО В 2020 РОЦІ) відповідає, щоб отримати треба смс або повідомлення на шматку паперу з зошиту в клітинку. тричі перепросивши, працівник гукнув когось з комори і запитав чи привозили посилки, на що у відповідь було сказано- КОГО ВЖЕ ПРИПЕРЛО ЗА ПІВГОДИНИ ДО КІНЦЯ РОБОТИ!!! В результаті посилки я так і не отримав, хоча на всіх сайтах відслідковування написано, що доставлено на відділення ще 3 години назад. Про який сервіс ви говорите, я мовчу про інші випадки, (http://ukrpost.in.ua/ru/rivnenska/rivne/8654 тут коротенький перелік траблів) 33016 це відділення в яке ідеш, заздалегіть незнаючи який жах тебе там чекає сьогодні, 7 років отримую там пошту. Дуже прошу навести порядок у відділенні (цікаво що в інших відділеннях більш-менш нормально, тільки не на 33016)
14.12.2019 12:59
Жахливе відділення, не пам’ятаю за 7 років ні одного разу щоб не було черги, олата комун.послуг, видача та приймання посилок, листів та інше, все в одне вікно, інші вікна або пусті або працівник постійно уважно (не дай Бог потурбувати) щось робить. все робиться довго і нудно. змінив відділення, хожу на Гагаріна-навіть в порівняння не йде, максимум що я чекав-5хв. Чому така різниця, не розумію
27.03.2018 08:07
Повністю згідна з попередніми коментарями!!! Сказати, що "обслуговування ЖАХЛИВЕ"-це нічого не сказати. Багато працівників, а толку 0. Просто сидять і туплять, крім того хамлять. Працівники не компетентні і повільні, займаються незрозуміло чим, але тільки не роботою.
20.03.2018 12:45
Обслуговування ЖАХЛИВЕ. Працівники не компетентні!!!!! Оригінал ліцензії та довіреності для них не являється
документом, щоб отримати бандероль!!!! Прошу працівників просвітити, що ще є окрім паспорта і прав, інші документи,які посвідчують особу!!!!Черги кілометрові, всі працівники сидять і ТУПЛЯТЬ!!!!
10.02.2018 12:05
Працівникам абсолютно байдуже, що вишикувалась черга з 10 людей, вони навіть не звертають уваги на своїх клієнтів. Складається враження, що кожен зайнятий чимось своїм ,але максимально не спішно , аби швидше закінчити робочий день. Якби була можливість, щоб більше не отримувати міжнародні відправлення сюди , а користуватися послугами більш сучасних служб, було б чудово. Укрпошта бажаю вам швидшого банкрутства з таким ставленням і організацією робочого процесу!
22.10.2016 09:56
Прийшла на пошту. Кілометрова черга, видає і відправляє посилки 1 вікно. Приходять "знайомі" і їм видають посилки без черги! При тому, що вони прийшли ПІЗНІШЕ! Робі щось з цими працівниками! То вони дзвонять, то без попередження кидають посилку в поштовий ящик, то смс скинуть, то огризок бумажки з "сповіщенням" кинуть. Дістали