Хочу висловити величезну подяку працівникам "Укрпошти" міста Болехова. Дуже приємно усвідомлювати, що є відповідальні та щирі люди, які готові піти на зустріч клієнтам. Ви найкращі!
Зайшовши туди, на Ваше: Доброго дня! Ви отримаєте в кращому випадку злий погляд, який запитує у Вас для чого Ви сюди прийшли? Про ввічливість, людське ставлення і тд тут забули! Зайшли забрати посилку. З плюсів вона прийшла вчасно! Коли ми сказали шо така то посилка, почали не задоволено її шукати і розпитувати: коли прийшла? А в програмі є що прийшла? І тд. Я так розумію через «порядок» вони просто не знають що де стоїть у них. Особливе ставлення до клієнтів у старшої жінки, з рудим волоссям і в окулярах ( імені та посади не знаю, оскільки ніякого бейджа чи таблички немає). Її «любов» до роботи заслуговує якогось виговору. Вириваючи якусь наліпку вона підірвала і посилку. Самою ж посилкою вона жбурнула, і то з такою злістю. Головне питання чому в неї ця злість? До кого?! До клієнтів? До тих помилок?! Ну не подабається робота, спілкування з людьми, для чого там бути? Кожен раз забрати посилку звідти стає випробуванням на міцність нервів. Це не повага до клієнтів зі сторони працівників! Прошу керівництво провести якісь бесіди з працівниками, тому, що це просто жах!
Добрий день! Наша укрпошта-це суцільний жах. Завжди незадовільні вирази обличчя у працівників, про їхнє ставлення я вообще мовчу. Замовляю я посилки з Китаю та приходять вони чуть не кожного дня, но коли я знову прийшла забрати посилку то чую «Знову вона» незадовільним тоном, та в мене зовсім пропало бажання щось там забирати. Працівники, будь ласочка, постарайтесь бути хоть чучуть привітнішими)
Отзывы [3]
17.06.2022 18:48
Хочу висловити величезну подяку працівникам "Укрпошти" міста Болехова. Дуже приємно усвідомлювати, що є відповідальні та щирі люди, які готові піти на зустріч клієнтам. Ви найкращі!
20.04.2022 12:34
Зайшовши туди, на Ваше: Доброго дня! Ви отримаєте в кращому випадку злий погляд, який запитує у Вас для чого Ви сюди прийшли? Про ввічливість, людське ставлення і тд тут забули! Зайшли забрати посилку. З плюсів вона прийшла вчасно! Коли ми сказали шо така то посилка, почали не задоволено її шукати і розпитувати: коли прийшла? А в програмі є що прийшла? І тд. Я так розумію через «порядок» вони просто не знають що де стоїть у них. Особливе ставлення до клієнтів у старшої жінки, з рудим волоссям і в окулярах ( імені та посади не знаю, оскільки ніякого бейджа чи таблички немає). Її «любов» до роботи заслуговує якогось виговору. Вириваючи якусь наліпку вона підірвала і посилку. Самою ж посилкою вона жбурнула, і то з такою злістю. Головне питання чому в неї ця злість? До кого?! До клієнтів? До тих помилок?! Ну не подабається робота, спілкування з людьми, для чого там бути? Кожен раз забрати посилку звідти стає випробуванням на міцність нервів. Це не повага до клієнтів зі сторони працівників! Прошу керівництво провести якісь бесіди з працівниками, тому, що це просто жах!
14.01.2022 15:29
Добрий день! Наша укрпошта-це суцільний жах. Завжди незадовільні вирази обличчя у працівників, про їхнє ставлення я вообще мовчу. Замовляю я посилки з Китаю та приходять вони чуть не кожного дня, но коли я знову прийшла забрати посилку то чую «Знову вона» незадовільним тоном, та в мене зовсім пропало бажання щось там забирати. Працівники, будь ласочка, постарайтесь бути хоть чучуть привітнішими)