Дівчата у відділенні просто неймовірні!!! Настільки ввічливо, професійно і швидко обслуговують, що не відразу розумієш, чи це наша пошта....Особливо, в порівнянні з попереднім персоналом
Хочу висловити щиру подяку відданим працівникам Винниківської Укрпошти за їх важку волонтерську працю. Завжди професійні, людяні і готові надати сервіс на високому рівні (роблять для цього все від них залежне). Дай вам Боже здоров'я і дякуємо за відданість своїй справі, сумлінну працю і ТЕРПІННЯ!!!
Хочу подякувати працівникам, які працюють з міжнародними відправленнями, завжди привітні та уважні,виконують свою роботу з таким завзяттям, що багатьом треба ще у них повчитися.
Дякую за вашу роботу!
Оператор на пошті,хамка!Подзовинала до них на пошту за одним питання,не встигла договорити а вони зразу вибили.Потім ше раз подзвонила вони сказали зараз» «передзвонимо»ага так і не передзвонили,ужас!Найгірше відділення в Україні!!!!!!
Оператор на пошті,хамка!Подзовинала до них на пошту за одним питання,не встигла договорити а вони зразу вибили.Потім ше раз подзвонила вони сказали зараз» «передзвонимо»ага так і не передзвонили,ужас!Найгірше відділення в Україні!!!!!!
Прошу повідомити, чому а робочий час слухавка у відділенні пошти відкладена. Протягом дня неможливо додзвонитись та вияснити у працівників відділення чому мною не отримано жодної інформації( повідомлення, смс) ,щодо міжнародної посилки яка поступила у відділення 26.04.2021р.
Насправді працівників відділення можна зрозуміти, які працюють з останніх сил. Вони працюють в таких умовах, які їм створило їхнє керівництво. Якщо відділення незабезпечене нормальними компами і нетом, якщо бракує персоналу у відділенні, якщо приміщення маленьке а народу дофіга то чому тут дивуватись??? Керівництво в першу чергу має забезпечити нормальні умови, як для працівників так і для відвідувачів... Люди невинні що в таких умовах працюють. Чому на Новій пошті все швидко, а на Укрпошті ні? Бо керівництво Укрпошти, не спромоглося організувати нормальний процес обслуговування. За те придумали продавати гречку і консерви і туалєтний папір)) Можливо глобальні реформи в дії, але на місцях менеджери б'ють в штанги, а винні прості люди, які виконують свою роботу в дуже складних умовах
Отзывы [10]
11.07.2022 12:47
Дівчата у відділенні просто неймовірні!!! Настільки ввічливо, професійно і швидко обслуговують, що не відразу розумієш, чи це наша пошта....Особливо, в порівнянні з попереднім персоналом
16.06.2022 17:16
Щира подяка дівчатам Укрпошти в Винниках!!! Дуже сподобалося обслуговування❤❤❤!!! Швидко,чітко і з посмішкою
16.12.2021 19:37
Хочу висловити щиру подяку відданим працівникам Винниківської Укрпошти за їх важку волонтерську працю. Завжди професійні, людяні і готові надати сервіс на високому рівні (роблять для цього все від них залежне). Дай вам Боже здоров'я і дякуємо за відданість своїй справі, сумлінну працю і ТЕРПІННЯ!!!
30.11.2021 19:30
Дуже гарне обслуговування, ввічливі та швидкісні працівники
24.07.2021 12:03
Хочу подякувати працівникам, які працюють з міжнародними відправленнями, завжди привітні та уважні,виконують свою роботу з таким завзяттям, що багатьом треба ще у них повчитися. Дякую за вашу роботу!
02.07.2021 09:45
Оператор на пошті,хамка!Подзовинала до них на пошту за одним питання,не встигла договорити а вони зразу вибили.Потім ше раз подзвонила вони сказали зараз» «передзвонимо»ага так і не передзвонили,ужас!Найгірше відділення в Україні!!!!!!
02.07.2021 09:45
Оператор на пошті,хамка!Подзовинала до них на пошту за одним питання,не встигла договорити а вони зразу вибили.Потім ше раз подзвонила вони сказали зараз» «передзвонимо»ага так і не передзвонили,ужас!Найгірше відділення в Україні!!!!!!
07.05.2021 13:20
Прошу повідомити, чому а робочий час слухавка у відділенні пошти відкладена. Протягом дня неможливо додзвонитись та вияснити у працівників відділення чому мною не отримано жодної інформації( повідомлення, смс) ,щодо міжнародної посилки яка поступила у відділення 26.04.2021р.
29.04.2021 19:44
Насправді працівників відділення можна зрозуміти, які працюють з останніх сил. Вони працюють в таких умовах, які їм створило їхнє керівництво. Якщо відділення незабезпечене нормальними компами і нетом, якщо бракує персоналу у відділенні, якщо приміщення маленьке а народу дофіга то чому тут дивуватись??? Керівництво в першу чергу має забезпечити нормальні умови, як для працівників так і для відвідувачів... Люди невинні що в таких умовах працюють. Чому на Новій пошті все швидко, а на Укрпошті ні? Бо керівництво Укрпошти, не спромоглося організувати нормальний процес обслуговування. За те придумали продавати гречку і консерви і туалєтний папір)) Можливо глобальні реформи в дії, але на місцях менеджери б'ють в штанги, а винні прості люди, які виконують свою роботу в дуже складних умовах
24.03.2021 08:18
Оператор на пошті,ХАМКА!Дзвониш,щоб дізнатись інформацію,а вона:шо ти тараториш,у нас всьо на поЧті,всьо! І збила)